پروژه ی زیر درباره می باشد. و شامل: عملکرد کارکنان- اهمیت عملکرد شغلی- ابعادعملکرد شغلی کارکنان- تفاوت عملکرد وظیفه ای و عملکرد زمینه ای- عوامل موثر بر عملکرد کارکنان فرد و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
46 صفحه
کد:
918 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره می باشد. و شامل: عملکرد کارکنان- اهمیت عملکرد شغلی- ابعادعملکرد شغلی کارکنان- تفاوت عملکرد وظیفه ای و عملکرد زمینه ای- عوامل موثر بر عملکرد کارکنان فرد- مدیریت عملکرد- عوامل تاثیرگذار در اجرا و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد- مزایای مدیریت عملکرد- تعریف ارزیابی عملکرد- انواع ارزیابی- نظریه های ارزیابی عملکرد- دلایل نیاز به ارزیابی عملکرد- کاربردهای ارزیابی عملکرد- پیشینه تحقیق- منابع و ماخذ.

در واقع عملکرد هر فرد نتیجه‌ی تلاش وی نیست بلکه تواناییها، صفات مشخصه و ادراکات افراد تاثیر تلاش بر عملکرد را تنظیم می کنند. می توان گفت که ترکیبی از توانایی و انگیزش است که موجب عملکرد می گردد، بدین معنا که برای حصول عملکرد بالا هر دو عامل بایستی موجود باشند. هنگامیکه توانایی یا انگیزش اندک باشد یا موجود نباشد، در نتیجه عملکرد نیز در سطح نازلی خواهد بود. زمانی که کارکنان یک سازمان احساس کنند تصمیمات سازمانی در زمینه نحوه ی عملکرد ایشان غیرمنطقی و ناعادلانه است نه تنها میزان تعهد و انگیزه آنان برای ادامه فعالیت افزایش نمی باید بلکه به احتمال زیاد سطح بهره وری فردی آنان نیز کاهش می یابد. حياتي ترين مسئله در هر سازماني عملكرد شغلي کارکنان آن است. عملکرد شغلی را می توان مجموعه‌ای از نتایج حاصل از وظایف فنی و تخصصی مرتبط با شغل دانست. مجموعه مذکور رفتارهایی را شکل می دهد که سبب استحکام عملیات و فعالیتهای سازمانی مي شوند(Motowidlo,2003:475,480) .


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.