تحقیق زیر درباره رضایت و وفاداری مشتریان بیمه می باشد. و شامل: تعریف رضایت مندی مشتری- مواجهه خدمتی یا لحظات واقعیت- مدل های رضایت مندی مشتری- رضایت مشتری در صنعت بیمه و ... است
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
38 صفحه
کد:
916 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

تحقیق زیر درباره رضایت و وفاداری مشتریان بیمه می باشد. و شامل: تعریف رضایت مندی مشتری- مواجهه خدمتی یا لحظات واقعیت- مدل های رضایت مندی مشتری- رضایت مشتری در صنعت بیمه- تعریف وفاداری مشتری- مدل های وفاداری مشتری- مدل سه عنصری تعهد و وفاداری سازمانی- وفاداری مشتری در صنعت بیمه- پیشینه تحقیق- پژوهش های داخلی- پژوهش های خارجی- منابع فارسی- منابع غیرفارسی.

سمت و سوی تمامی فعالیت های بنگاه اقتصادی برای تأمین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست. در بازار گسترده امروز موفقیت یا عدم موفقیت یک بنگاه اقتصادی به رفتار مشتری بستگی دارد. اوست که با مطالعه و بررسی نیازهای خود و کالاهای متنوعی که در اختیار دارد و با توجه به امکانات خود به ارزش گذاری مواردی همچون قیمت، مرغوبیت، کیفیت و ... می پردازد و در نهایت انتخاب می کند. حفظ مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان در این فضای رقابتی در حوزه خدمات، روز به روز مشکل تر می شود. مفهوم بازاریابی دلالت بر این عقیده دارد که صنعت، فرآیند جلب رضایت مشتری است نه فرآیند تولید کالا. یک صنعت با مشتری و نیازهایش شروع می شود نه از طریق گرفتن حق امتیاز، مواد خام و یا مهارت فروش. فقط هنگامی یک سازمان می تواند به بقای خود ادامه دهد که بتواند نیازها و خواسته های مشتری را با درکی صحیح و جامع از طرف مقابلش (مشتری) برآورده کند که این اهمیت مطالعه رفتار مشتری را نشان می دهد. محققان با توجه به مطالعات گسترده خود، خاطرنشان می کنند که نخستین و مهم ترین اصل در هر سازمانی توجه به خواسته مشتری است. سازمان ها بدون توجه به خواسته مشتری نمی توانند به حیات خود ادامه دهند (ناظمی و همکاران، 1392، ص 52).


دانلود 18 فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره وفادهاری مشتری به برند / اینجا کلیک کنید


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.