پروژه ی زیر درباره سرمایه گذاری پرتفوی می باشد. و شامل: چرا سرمایه گذاری می کنیم؟- اهمیت مطالعة سرمایه گذاری- فرآیند سرمایه گذاری- ساختار فرآیند تصمیم گیری- تجزیه و تحلیل اوراق بهادار و ... است .
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل مقاله


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
910 mg


فهرست عناوین و قسمتی از این مقاله:

پروژه ی زیر درباره سرمایه گذاری پرتفوی می باشد. و شامل: چرا سرمایه گذاری می کنیم؟- اهمیت مطالعة سرمایه گذاری- فرآیند سرمایه گذاری- ساختار فرآیند تصمیم گیری- تجزیه و تحلیل اوراق بهادار- مدیریت پرتفوی- مدل مارکویتز- انتقادات وارد بر نظریة مدرن پرتفوی- پیشینه تحقیق - فهرست منابع فارسی- فهرست منابع انگلیسی.

دومین جزء مهم فرآیند تصمیم گیری مدیریت پرتفوی است. بعد از اینکه اوراق بهادار مورد ارزشیابی قرار گرفتند بایستی یک پرتفوی (مجموعه سرمایه گذاری) انتخاب شود. مفاهیم مربوط به چرایی و چگونگی ایجاد پرتفوی شناخته شده است. بسیاری از کارهایی که در این زمینه صورت می-گیرد در اشکال ریاضی و آمار هستند. ریاضیات و آمار نقش مهمی در مطالعات سرمایه گذار ایفا می-کنند. یک سرمایه گذار موفق و هوشیار همیشه به دنبال اصلاح پرتفوی خود است. این کار باعث مطرح شدن سؤالات مهمی می شود. اگر سرمایه گذار یک استراتژی فعالانه ای را در پیش بگیرد در آن زمان بحث کارایی بازار مطرح می شود. اگر قیمت ها به سرعت و به طور کامل منعکس کنندۀ اطلاعات باشد در آن حالت سرمایه گذاران باید در خصوص نحوۀ تأثیر آن بر تصمیمات خرید و فروش بررسی های لازم را انجام دهند. حتی اگر سرمایه گذاران یک استراتژی منفعلانه ای را در پیش بگیرند باز هم باید در خصوص سؤالاتی از قبیل مالیات ها، هزینۀ انتقال، نگهداری سطح مطلوب ریسک و سایر موارد، بررسی های لازم را انجام دهند. سرانجام این که همۀ سرمایه گذاران تمایل دارند بدانند چگونه پرتفوی خود را به نحو احسن مدیریت کنند (جونز، 1391، 20-21).


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید. 

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.