دانش اموزان برای انتخاب موضوع جدید برای پروپوزال و پایان نامه روانشناسی تربیتی در مورد تصویر از خود دانش اموزان و نگرش های تحصیلی با ما همراه باشید.

میزان زمان و تلاشی که دانش آموز باید صرف پیدا کردن مهارت بر موضوعی کند نیز بر تصور او از خودش اثر می گذارد. اکثر دانش آموزان قبل از رسیدن به سن دبیرستان، یک نگرش غیر عادی دارند. نگرشی منفی به هر چیزی که مستلزم زمان و تلاش بیش از حد باشد. اگر آنها بتوانند به راحتی بر موضوعی مهارت پیدا کنند و تلاش اندکی در این زمینه انجام دهند آن موضوع را دوست خواهند داشت. از طرفی دیگر، آنها معمولا از موضوعاتی متنفر هستند که باید برای آنها بسیار کار کنند. اکثر دانش آموزانی که به اندازه هم سن و سالهایشان با هوش نیستند به طور کلی از مدرسه یا به ویژه از موضوعاتی متنفر هستند که نیازمند صرف وقت و تلاش زیادی باشند.

چنانچه هم کلاسی هایشان آنها را حمایت کنند آنها باید وقت بازی خود را صرف مطالعه کنند در نتیجه نگرش منفی آنها زیاد شده و تنفرشان از این موضوعات بیشتر می شود. نگرش منفی یکی از انگیزه های رایج برای تقلب کردن است. چنانچه دانش آموزی بتواند به طور منطقی با کپی کردن مطالب از روی دوستش، نوشتن تقلب در امتحان با کمک گرفتن از همکلاسی یا والدینش نمره خوبی بگیرد، در نتیجه به استفاده از آسان ترین روش وسوسه شده و وقت و تلاش خود را برای انجام کاری به تنهایی، حفظ می کند. بسیاری از دانش آموزان نگرشی منفی به مدرسه دارند؛ زیرا آنها از خانواده هایی هستند که مسئولیتهای اندکی دارند و فلسفه والدین در فرزند پروری به شادی و مراقبت از کودک تأکید دارد.

کار کردن جهت مهارت پیدا کردن در موضوعاتی، کیفری به نظر می رسد و این امر باعث رنجش آنها می شود. نه تنها داشتن نگرش منفی موجب تنفر به موضوعات آموزشی و مدرسه می شود، بلکه باعث رایج شدن حس آزردگی افراد می شود. دانش آموزی که چنین نگرشی دارد باید انرژیش را صرف انجام کارهایی کند که از آنها لذت نمی برد. جهت خنثی کردن تهدید مداوم محروم ماندن از انجام آنچه که دوست دارد چنانچه نتواند انتظارات والدین و معلمان را برآورده سازد، جای تعجب نیست که او حس آزرده شدن داشته باشد.

جهت سفارش خدمات ما برای انتخاب موضوع پیشنهادی پایان نامه روانشناسی تربیتی در مورد تصویر از خود دانش اموزان و انجام حرفه ای پروپوزال با ما تماس بگیرید.