پیشنهاد موضوعات جدید و جذاب برای پروپوزال و پایان نامه روانشناسی مثبت گرا با توجه به اخرین متغیرها و مقالات بروز با ما در این مجموعه پژوهشی همراه باشید.

افراد خوش بین، شانس بیشتری برای سالم بودن دارند. مطالعات نشان داده که در مواجهه با بیماری هایی که زندگی مردم را تهدید می کنند، علائم بیماری در افراد خوش بین، دیرتر پدیدار می شود و این عده عمر متوسط بیشتری نسبت به افراد بدبین دارند.

تأثیری که نگرش مثبت بر رفتار دارد، گویای این موضوع است. احتمال این که افراد خوش بین شیوه های درمانی پیشنهادی را امتحان کنند بیشتر است، در حالی که افراد بدبین ممکن است تسلیم شوند یا فکر کنند که حتی امتحان این شیوه ها هم بی فایده است، افراد مثبت اندیش بیشتر تمایل به داشتن روابط اجتماعی دارند که به آنها در پشت سر گذاشتن دشوارترین مراحل بیماری و درمان کمک می کند.

حتی ممکن است یک ارتباط مستقیم فیزیولوژیکی وجود داشته باشد که پیشرفت بیماری را آهسته تر کند اما این موضوع هنوز به طور علمی، ثابت نشده. ببینید تفکر مثبت چه کاری می تواند برای سلامتی شما انجام دهد.

مشکلات قلبی عروقی - حمله قلبی و سکته - به عنوان بیشترین علت مرگ و میر در اکثر کشورهای توسعه یافته شناخته شده است.

احساسات منفی نظیر خشم و افسردگی با سکته ها و حملات قلبی ارتباط مستقیم دارند.

افراد افسرده در مقایسه با افراد شاد، بیشتر دچار حمله های قلبی می شوند.

تحقیقات فریدمن و روزنمن در سال های ۱۹۵۰ و پس از آن، به ارتباط بین بیماری های قلبی و افراد جاه طلب، مصمم، خشمگین و عجول که خود را مدام تحت فشار زمانی قرار می دهند، پی بردند زمانی که فریدمن و روزنمن می خواستند روکش صندلی های اتاق انتظار را عوض کنند، متوجه شدند فقط روکش لبه های صندلی کهنه شده اند و قسمت های عقبی سالم هستند.

آنها متوجه شدند که بیماران قلبی نمی توانند آرام بمانند و عصبی هستند. با این حال، خبر خوش آن است که رفتارهای این افراد قابل تغییر است.

پیشنهاد موضوع جدید پروپوزال پایان نامه روانشناسی مثبت گرا به صورت چند پلن دلخواه ارائه می شود که با صرف وقت و در نهایت دقت انجام می پذیرد.