دانش همواره مهم بوده و هست، اما در حال حاضر مهم تر و جالب تر شده است. و آن ناشی از اعمال قدرت دانش برای کسب مزیت رقابتی پایدار است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
شماره:
331


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازاریابی تحصیل می کنند می توانند پروپوزال رشته ی خود را از سایت خرید نمایند. مدیریت بازاریابی که یکی از زیرمجموعه های رشته ی مدیریت بازرگانی است امروزه در بسیاری از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تدریس می گردد. با توجه به اهمیت این رشته متقاضی این رشته نیز زیادتر می شود. آنچه که یک مدیر بازاریاب باید به آن به طور کامل توجه نماید تمرکز و آشنایی کامل با رقیبان بازار و همچنین تکنیک های صحیح بازاریابی است. این تکنیک ها با مطالعه ی بیشتر و کسب تجربه بدست خواهند آمد. دانش همواره مهم بوده و هست، اما در حال حاضر مهم تر و جالب تر شده است. و آن ناشی از اعمال قدرت دانش برای کسب مزیت رقابتی پایدار است (عدلی، 1383).

مدیریت دانش از مبانی خاصی برخوردار است که ریشه در اصول متفاوتی دارد. از نظر اصول بنیادین ریشه در جامعه‌شناسی، مدیریت، مدیریت منابع انسانی، علوم اطلاع‌رسانی، استراتژی، فلسفه و مردم شناسی دارد. از نظر محتوا رابطه‌ی تنگاتنگ با مباحث یادگیری سازمانی، مدیریت تغییر، فرهنگ، و مالکیت معنوی دارد. از نظر فعالیت نیز با تبدیل دانشهای ضمنی و صریح، بحث و مذاکره، و مکالمه و گفتگو مرتبط است. همانگونه که مشاهده می‌شود، مبحث مدیریت دانش از مباحثی است که بصورت میان رشته‌ای قابل بررسی است و قدرتها و چالشهای مدیریت دانش منشعب از خاصیت میان رشته‌ای آن می‌باشد (جاشاپارا، 2004).

با توجه به توضیحات ارائه شده، واضح است که هر پیشرفتی در این زمینه نیازمند یک بررسی منسجم، میان رشته‌ای و راهبردی می‌باشد. به این ترتیب با پژوهش روی تاثیر نظام مدیریت دانش بر روی خلاقیت در نهادهای دانش محور بعنوان موسسات شاخص از لحاظ دانشی، با روشن نمودن ابعاد این تاثیرات به قدرت بخشیدن مبحث مدیریت دانش کمک خواهیم نمود.