آموزش بدون ارزشیابی و بازخورد امری عقیم و بدون موفقیت است(خادمی و فخرزاده، 24:1392). آموزش و پرورش، بازوی مهم ارائه خدمات دانشی است و بخش عمده منابع علمی کشور را به خود اختصاص می‎دهد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی تأثیر منابع مالی بر عملکرد آموزشی مناطق آموزش و پرورش استان گیلان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
شماره:
328


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

پروپوزال های مربوط به مقطع کارشناسی ارشد در سایت های اینترنتی وجود دارد تا دانشجویان جهت خرید به آنجا مراجعه نمایند. بسیاری از دانشجویان ان روزها باتوجه به ارزش بیشتر تحصیلات به سمت تحصیلات تکمیلی یعنی مقاطع ارشد و دکتری جذب شده اند. مقطع کارشناسی ارشد یک مقطع حیاطی در دوران تحصیل دانشجو است. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر اینکه در دانشگاه تدریس می کنند باید خود را وارد بازار کار نمایند که این امر نیازمند داشتن اطلاعات مناسب در آن زمینه ی شغلی مورد نظر است. آموزش بدون ارزشیابی و بازخورد امری عقیم و بدون موفقیت است(خادمی و فخرزاده، 24:1392).

آموزش و پرورش، بازوی مهم ارائه خدمات دانشی است و بخش عمده منابع علمی کشور را به خود اختصاص می‎دهد. با عنایت به محدودیت منابع ارزشمند آموزش و کشور، تخصیص درست منابع، اعمال مدیریت علمی، برنامه ریزی صحیح و اصولی گامی مهم در دست یابی به اهداف نظام علمی خواهد بود. پژوهش حاضر نشان داده است که برای ارتقای سطح عملکرد آموزشی، به کارگیری نظام منابع مالی از جمله اولویت‎های مهم است که، در کنار برنامه ریزی جامع و نظام کنترل و نظارت مناسب در ساختاری اصولی، می تواند موجبات ارتقای سطح عملکرد را فراهم آورد (صادقی و زارع، 1388). به اعتقاد بسیاری از مسئولان، مهمترین مسئله آموزش و پرورش کشور برای بهبود کیفیت، تأمین نیازهای آموزشی، ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش و... «کمبود منابع مالی» است. به عبارت دیگر، افزایش منابع مالی مهم‌ترین راه حل برای تأمین مطلوب نیازهای آموزشی و بهبود کیفیت تصور می شود. حتی ایجاد هر گونه تحول در نظام آموزش و پرورش، منوط به منابع مالی جدید است (نادری، 1390).