نمونه پروپوزال آماده برای دانشجویان محصل در رشته مدیریت بازرگانی در سایت های اینترنتی جهت دانلود دانشجویان گرامی موجود می باشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
34 صفحه
شماره:
210


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

نمونه پروپوزال آماده برای دانشجویان محصل در رشته مدیریت بازرگانی در سایت های اینترنتی جهت دانلود دانشجویان گرامی موجود می باشد. رشته مدیریت بازرگانی امروزه در گرایش های مختلف از جمله بازاریابی در دانشگاه ها تدریس می شود. یک مدیر بازرگانی در زمینه های مختلف در یک شرکت می تواند مشغول به فعالیت شوند به عنوان مثال حتی می توانند در زمینه معرفی محصول کار کنند. افرادی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند می توانند در سمت های مختلف مثل مدیران اجرایی نیز مشغول به کار شوند اما در هر صورت ضرورت دارد که دانشجویان اطلاعات خود را دائما در این رشته به روز کنند تا باعث پیشرفت شوند.

اهمیت و ضرورت انجام پژوهش در حوزه صنعت گردشگری از آنجا برجسته می‌شود که توجه داشته باشیم این صنعت به عنوان یکی از پیشروترین صنایع جهان و به عنوان یک نیروی محرکه قوی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، توانایی شکل دهی و دگرگونی ارگان‌های متعددی را داراست (لا و ژیانگ ، 2013)؛ از این رو میزان نیاز به تحقیق درباره بازاریابی گردشگری بیش از پیش مطرح می‌گردد. از آنجایی که بازاریابی پدیده¬ای جهان شمول بوده و برای جوامع در حال توسعه دارای اهمیت ویژه ای می باشد، رویکردی زیربنایی برای توسعه این صنعت باید اتخاذ گردد. در این راستا، شناسایی و تبیین عوامل موثر بر بازاریابی گردشگری می‌تواند کمک شایانی به توسعه این رویکرد نماید.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.