دانشجویان در رشته مدیریت این مطلب را خواهند آموخت که چگونه به طور موثر و کارآمد منابع انسانی را در برنامه ریزی, سازماندهی و هدایت و کنترل برای حصول اهداف سازمان به کار بگیرند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
تاثیر بکارگیري فناوري اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازي دانش آموزان مدارس هوشمند بابلسر از دید معلمان

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
39 صفحه
شماره:
201


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

برای دانشجویان رشته مدیریت دانلود آسان پروپوزال این رشته را پیشنهاد میکنیم. دانشجویان در رشته مدیریت این مطلب را خواهند آموخت که چگونه به طور موثر و کارآمد منابع انسانی را در برنامه ریزی, سازماندهی و هدایت و کنترل برای حصول اهداف سازمان به کار بگیرند. علاوه بر این قضیه ؛دانشجویانی که در رشته مدیریت تحصیل می کنند بایستی بدانند که این به کار گیری از منابع انسانی, بایستی مورد قبول نظام ارزشی باشد.

این توانمندیها با گذر زمان و با مطالعه دروس ارائه شده توسط دانشگاه از طریق دانشجو کسب خواهد شد. در دنیای امروز آنچه بیش از همه مورد توجه بوده و از ارزش بالایی برخوردار است ، دانش و دانایی و خلاقیت است . این عوامل سبب ایجاد و ارزش در منابع موجود خواهد شد . به بیان دیگر منابعی از قبیل نیروی کار و تجهیزات بدون این عوامل ارزش چندانی نخواهند داشت ، این ویژگی جهان امروز است .

ضروریات دنیای نوین جوامع بشری را به سمت جامعه دانایی محور سوق داده است . در این جوامع ، مرکزیت توجه از تولید و فناوری محصولات به فناوری دانش و دانایی تغییر یافته است و همچنین اهمیت نقش فکر و دانایی در مقایسه با نقش منابع فیزیکی افزایش یافته است . توسعه توانایی دانش آموزان باید با توجه به استعدادهای نهفته و خاص هر یک از آنها صورت پذیرد .

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.