دانشجویانی که در رشته مدیریت حمل و نقل در حال تحصیل هستند می توانند پروپوزال این رشته را از سایت اینترنتی ما دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی اثرات سیستم حمل‌ونقل چندوجهی در بهبود عملکرد بندر
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
54 صفحه
شماره:
196


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت حمل و نقل در حال تحصیل هستند می توانند پروپوزال این رشته را از سایت اینترنتی ما دانلود کنند. دانشجویانی که در رشته ی مدیریت حمل و نقل در حال تحصیل هستند خواهند آموخت که چگونه از دانش ها و اطلاعات در دسترس سازمان ها به نفع مشتری استفاده خلاق موثر و کار آمد داشته باشند. رشته ی مدیریت حمل و نقل رشته ای است که طی آن سازمان به تولید ثروت از دانش و سرمایه فکری خود می‌پردازد. دانشجویانی که در این رشته تحصیل می کنند بایستی با گذراندن واحد هایی که از سوی دانشگاه ارائه میشود در این زمینه مهارت لازم را پیدا کنند. در دهه 1980 شاهد گسترش عظیم خدمات حمل ونقل چندوجهی با استفاده از کانتینرها ٬ چه در سطح بین الملل و چه در عرصه داخلی ٬ در آمریکای شمالی ٬ اروپا و کشورهای منطقه اقیانوس آرام بوده است.

این رشد سریع به ویژه در ایالات متحده آمریکا مشهود بوده است. در این کشور به کارگیری قطارهایی که کانتینر را به صورت دو طبقه حمل می کنند نوعی اقتصاد مقیاس در سطح راه آهن و سایر خدمات چندوجهی به ارمغان آورد. کانتینرها بهترین وسایل حمل کالا در سیستم حمل ونقل چندوجهی می باشند زیرا می توان آن ها را به راحتی به وسیله کشتی ٬ راه آهن و یا کامیون از کارخانه به مشتری تحویل داد.

رقابت فزاینده ای که ناشی از کاهش نرخ های کرایه می باشد، گسترش سیستم های حمل ونقل چندوجهی را به طرق مختلفی ترغیب کرده است. به عنوان نمونه بسیاری از خطوط کشتیرانی بزرگ جهان در هم ادغام شده اند. باوجود رشد و توسعه تجارت کانتینری جهانی، کشورهای توسعه یافته از آن به عنوان یک سیستم حمل ونقل مدرن و پول ساز نگاه می کنند که باعث سرعت، امنیت و پیشرفت وسیع در حمل ونقل می شود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.