دانشجویانی که در رشته مدیریت تشکیلات و روش ها در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند و تجربه کافی برای ارائه پروپوزال ندارند می‌توانند آن را از این سایت خریداری کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
بررسي تأثير فرهنگ سازماني بر مديريت دانش
عنوان دقیق پروپوزال در فایل اصلی آمده است که پس از خرید قابل مشاهده است.
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
شماره:
194


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که در رشته مدیریت تشکیلات و روش ها در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند و تجربه کافی برای ارائه پروپوزال ندارند می‌توانند آن را از این سایت خریداری کنند. دانشجویانی که رشته مدیریت تشکیلات و روش ها را برای تحصیل انتخاب می‌کنند پس از فارغ التحصیلی بایستی بتوانند در زمینه‌های برنامه ریزی و اجرای آن ،سازمان‌دهی، تقسیم وظایف کارکنان ،هدایت ورهبری ،نظارت و کنترل قبول مسئولیت کنند. از شاخه های رشته مدیریت تشکیلات و روش ها می‌توانیم به مدیریت منابع انسانی، مدیریت سیستم های اطلاعاتی و مدیریت تحول اشاره داشته باشیم که منظور از مدیریت منابع انسانی؛ همان انجام کار با افراد و استفاده از نیروی انسانی در راستای اهداف سازمان می باشد.

متغیر وابسته : مدیریت دانش

تعریف صوری: ایجاد فرآیندهای لازم برای شناسایی و جذب داده، اطلاعات و دانش های مورد نیاز یک سازمان از محیط درونی و بیرونی و استفاده از آن ها در تصمیم ها و اقدامات سازمان و کارکنان آن. (کارل ویگ ،2000)

تعریف عملیاتی: مدیریت دانش متغیری است وابسته، کمی و چند ارزشی که محقق به منظور اندازهگیری آن شاخص های ایجاد، جذب، سازماندهی، ذخیره، انتشار و کاربرد دانش را بر اساس طیف پنج گزینهای لیکرت ارزیابی و در نهایت فرضیه تحقیق را مورد آزمون قرار خواهد داد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.