مشخصات این پایان نامه:
موضوع پایان نامه: پايان نامه براي دريافت درجه کارشناسي ارشد در رشته مديريت‌دولتي گرايش مديريت نيروي انساني عنوان: بررسي ارتباط نظام جبران خدمات کل با بهره‌وري نيروي انساني (مورد مطالعه: شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان)
منابع فارسی و لاتین: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
پیوست و پرسشنامه: دارد
فهرست مطالب: دارد
کاربرد این مطلب: نقد پایان نامه، آموزش روش تحقیق، منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی
تعداد صفحه: 113
نوع فایل: word کد MG120
برای دانلود فایل کامل این پایان نامه به ادامه مطلب بروید...

بخش هایی از این پایان نامه:

5.1 مقدمه هر تحقيق علمي بر اساس هدف مشخصي انجام مي‌شود. يعني هدف محقق از انجام تحقيق يا مبنايي و بنيادي است كه به گسترش حوزه معرفت علم مي‌انجامد، يا كاربردي و عملي است كه غرض از انجام آن حل مسئله و معضل يا ارتقاي سطح كيفيت يا كميت است. از اين رو محقق بايد با در نظر داشتن هريك از هدف‌هاي مزبور و بر اساس نتايج حاصل از تحقيق، نظريه خود را اعلام دارد. اين نظريه يا حالت تبييني داشته، شناخت‌هاي جديدي را در راستاي توسعه قلمرو علم و دانش بيان مي‌كند يا حالت كاربردي داشته، راهكاري را براي حل مسئله و معضل پيشنهاد مي‌نمايد.(خاکی،1390) برای انجام این تحقیق ابتدا منابع علمی مربوط به و تهیه و تدوین ادبیات و مرور پیشینه تحقیق (فصل دوم) گردید.

در ادامه پس از انتخاب روش تحقیق مناسب، پرسشنامه‏ای در میان 100 نفر از کارکنان شاغل در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان توزیع گردید و تعداد 84 پرسشنامه برگشت داده شد. با توجه به حجم نمونه (79 نفر) داده‏های لازم از میان 84 پرسشنامه برگشت داده شده (مواردی که اطلاعات از دست رفته کمتری داشتند) جمع‌آوري و سپس کل نتایج مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در اين فصل ضمن اشاره به يافته‌هاي حاصل از ارزيابي فرضیات تحقيق و خلاصه نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل داده‏های میدانی، برخي از پيشنهادات كاربردي در راستای اهداف تحقیق و همچنين پيشنهاداتي براي انجام برخي از تحقيقات مرتبط در آينده، ارائه مي‌گردد. البته در خلال انجام هرکدام از مراحل تحقیق مشکلات و محدودیت‌هایی نیز وجود داشت که در پایان این فصل به اهم آنها اشاره می‌گردد.

5.2 نتایج حاصل از يافته هاي تحقيق پس از جمع‌آوري داده‌هاي لازم و انجام تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري، نتايج زير در ارتباط با اهداف و فرضیات تحقيق حاصل شد. 

فرضیه فرعی اول: بین جبران خدمات مالی مستقیم با بهره‏ وری نیروی انسانی در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان رابطه معناداری وجود دارد. نتايج تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري نشان داد كه بین جبران خدمات مالی مستقیم با بهره‏وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. میزان همبستگی بین این دو متغیر 694/0 و مثبت می‏باشد که به معنای وجود رابطه مستقیم بین دو متغیر است. 

فرضیه فرعی دوم: بین جبران خدمات مالی غیرمستقیم (مزایا) با بهره‏ وری نیروی انسانی در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان رابطه معناداری وجود دارد. نتايج تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري نشان داد كه بین جبران خدمات مالی غیرمستقیم (مزایا) با بهره‏وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. میزان همبستگی بین این دو متغیر 780/0 و مثبت می‏باشد که به معنای وجود رابطه مستقیم بین دو متغیر است. 

فرضیه فرعی سوم: بین جبران خدمات غیرمالی حاصل از شغل با بهره ‏وری نیروی انسانی در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان رابطه معناداری وجود دارد. نتايج تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري نشان داد كه بین جبران خدمات غیرمالی حاصل از شغل با بهره‏وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. میزان همبستگی بین این دو متغیر 590/0 و مثبت می‏باشد که به معنای وجود رابطه مستقیم بین دو متغیر است. 

فرضیه فرعی چهارم: بین جبران خدمات غیرمالی حاصل از محیط کار با بهره‏وری نیروی انسانی در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان رابطه معناداری وجود دارد. نتايج تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري نشان داد كه بین جبران خدمات غیرمالی حاصل از محیط کار با بهره‏وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. میزان همبستگی بین این دو متغیر 742/0 و مثبت می‏باشد که به معنای وجود رابطه مستقیم بین دو متغیر است. 

فرضیه اصلی: بین جبران خدمات کل با بهره‏وری نیروی انسانی در شعب بانک ملی در حوزه شهرستان لاهیجان رابطه معناداری وجود دارد. نتايج تجزيه‌وتحليل‌هاي آماري نشان داد كه بین جبران خدمات کل با بهره‏وری نیروی انسانی رابطه معناداری وجود دارد. میزان همبستگی بین این دو متغیر 851/0 و مثبت می‏باشد که به معنای وجود رابطه مستقیم بین دو متغیر است.


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.