مشخصات:
موضوع پروپوزال: بررسی تاثیر فعالیت های فوق برنامه بر خودکارامدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی نویسی ، الگوی پایان نامه و پروپوزال نویسی قابل استفاده برای اساتید درس روش تحقیق، آشنایی با منابع آموزشی، آشنایی با اصول تحقیق وپروپوزال نویسی و....

کیفیت : درجه عالی

تعداد صفحه: 22 صفحه
نوع فایل: word شماره 112
برای دانلود این نمونه پروپوزال به ادامه مطلب بروید...

قسمت هایی از این پروپوزال :

جامعه آماري اين تحقيق شامل کلیه دانش آموزان دختر مقطع راهنمایی منطقه 1 شهرستان بندرعباس می باشد، که تعداد آنها برابر با 4856 نفر می باشد، سپس به روش نمونه گیری خوشه ای از میان منطقه 1 چند مدرسه، و ازمیان آنها یک مدرسه و از میان کلاس های آن مدرسه دانش آموزان یک کلاس انتخاب می شوند برای دو گروه ( چه گروهی که فعالیت فوق برنامه دریافت کردند و گروهی که فعالیت فوق برنامه دریافت نکرده)، به صورت جداگانه نمونه گیری انجام می شود و در ابتدا گروه ها در زمان تعيين شده و پس از مراجعه محقق به آنها، پرسشنامه مشخصات فردي را تکميل خواهند نمود و در نهايت و با توجه به جدول مورگان، از ميان آنان 60 نفر از دانش آموزانی که دارای معیارهای ورودی پژوهش هستند، در دو گروه 30 نفری به عنوان نمونه آماري انتخاب خواهند شدند.

ابزار جمع آوری داده ها برای جمع آوری داده ها به ابزار های گوناگونی نیاز هست. نوع این ابزار تابع عوامل گوناگونی از جمله ماهیت و روش تحقیق است، که با رعایت نکات لازم این ابزار، زمینه های افزایش اعتبار تحقیق را فراهم می آورد ( خاکی، ١٣٨4: ٥٨).

لذا در این تحقیق، برای جمع آوری داده های مربوط به مبانی نظری و استخراج عوامل و شاخص های تحقیق از منابع کتابخانه ای و اینترنت شامل مقالات فارسی و انگلیسی، پایان نامه ها وغیره استفاده شد و جهت جمع آوری داده های میدانی مربوط به موضوع پژوهش با استفاده از توزیع پرسشنامه اقدام شد.

الف. پرسشنامه اطلاعات شخصي که حاوي سوالات اطلاعات فردي مثل : تحصیلات والدین وشغل والدین مي باشد، در مجموع داراي 2 سوال است.

ب. مقیاس خودکارآمدی تحصیلی برای سنجش خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان از خرده مقیاس هشت گویه ای خودکارآمدی تحصیلی که از پرسشنامه راهبردهای انگیزشی و یادگیریMSLQ برگرفته شده است، استفاده شده است.

این خرده مقیاس شامل هشت گویه است که دانش آموزان براساس یک پیوستار پنج درجه ای از نوع لیکرت به آن پاسخ دادند. اعتبار این پرسشنامه را چند محقق( ولترز، 2004؛ پینتریج و شانک، 2002، به نقل از برزگر و سعدی پور، 1391). تائید کرده اند، همچنین در پژوهش خود برزگر و سعدی پور نیز پایای خرده مقیاس های این پرسشنامه برابر با 82% به دست آمده است.

ج. مقیاس سنجش عملکرد تحصیلی عملکرد تحصیلی دانش آموزان به وسیله میانگین نمرات(معدل) دانش آموزان در کلیه دروس نیمسال اول سال تحصیلی 92-93 بررسی شده است.

روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها: از آمار توصيفي جهت تعيين ميانگين و انحراف استاندارد شاخص ها و از آمار استنباطي جهت تجزيه و تحليل آزمون هاي آماري استفاده مي شود. همچنين براي آزمون فرضيه هاي اين تحقيق، ابتدا اختلاف داده های دو گروه را به دست آورده شد، سپس در صورتی که دارای شرايط:

 

شماره 112

 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.