مشخصات:
موضوع پروپوزال: بررسي اثر بخشي ورزش بر میزان عزت نفس ، شادکامي و کيفيت زندگي جوانان
منابع: دارد
پژوهش های داخلی و خارجی: دارد
کاربرد این مطلب: آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی نویسی ، الگوی پایان نامه و پروپوزال نویسی قابل استفاده برای اساتید درس روش تحقیق، آشنایی با منابع آموزشی، آشنایی با اصول تحقیق وپروپوزال نویسی و....

کیفیت : درجه عالی

تعداد صفحه: 41 صفحه
نوع فایل: word شماره 81
برای دانلود این نمونه پروپوزال به ادامه مطلب بروید...

قسمت هایی از این پروپوزال :

کيفيت زندگي: منظور ميزان نمراتي است که شرکت کننده در پرسشنامه کيفيت زندگي سازمان جهاني بهداشت کسب مي کند.

عزت نفس: منظور ميزان نمراتي است که شرکت کننده در پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت کسب مي کند.

شادکامي ذهني: منظور ميزان نمراتي است که شرکت کننده در پرسشنامه شادکامي ذهني آکسفورد کسب مي کند.

تعریف مفهومی ورزش بدنسازی: به انجام یک سری تمرینات بدنی با وسیله و دستگاههای گوناگون به طرق مختلف اطلاق می شود که با کمک تغذیه اصولی و علمی آمادگی های جسمی را رشد داده و تاثیرات مطلوبی بر توانایی های بدنی و روحی فرد به جا می گذارد.

تعریف عملیاتی ورزشکار مبتدی: ورزشکاری که برای اولین بار از باشگاه بدنسازی استفاده می کند و طبق برنامه شماره 1 سالن عمل می کند. نوع روش تحقيق: اين پژوهش از نوع نیمه آزمایشی است كه با طرح پژوهشي پيش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل انجام شد. در جدول (1) نگاره طرح مورد بحث را نشان مي‌دهد که 1T (پيش آزمون)، X (متغير مستقل) و 2T (پس آزمون) مي‌باشد.

جامعه آماري جامعه آماري را کليه جوانان ورزشکار مبتدی و عادی در شهرستان داراب در تابستان 1392 تشکيل می دادند. نمونه و روش نمونه‌گيري شيوه نمونه گيري به صورت در دسترس از بين ورزشکاران مبتدي مراجعه کننده به باشگاه بدنسازی شهرستان داراب انجام شد.حجم نمونه براي هر گروه به تعداد 60 نفر انتخاب شد و 60نفرگروه کنترل نيز از نظر جنس، سن و تحصیلات با گروه آزمايش همتا شدند. ملاک‌هاي انتخاب نمونه: حداقل تحصيلات دبيرستاني.

حداقل سن 18 سال، جنس مذکر ملاک‌هاي حذف نمونه: مصرف دارو يا هر مداخله ديگر در حين جلسات ورزشي ، بي سوادي و داشتن سن کمتر از 18 سال.

-يافته هاي جمعيت شناختي در بخش نخست متغير هاي جمعيت شناختي گروه ها به تفکيگ ارائه مي شود:

...

روش تجزيه و تحليل اطلاعات: با توجه به اينکه در اين پژوهش از طرح دو گروهي پيش آزمون و پس آزمون استفاده شده است و در اين نوع طرح‌ها تأثير يک متغير (مستقل) بر متغير (يا متغير هاي) ديگر (وابسته) سنجيده مي‌شود، آنچه اهميت دارد کنترل متغير‌هاي همگام است.

داده‌هاي اين پژوهش با استفاده از تحليل مانکوا يا تحليل كواريانس چند متغيري(در صورت عدم برقراري پيش فرض ها از مانوا)، شاخص هاي آمار توصيفي، تحليل ترسيمي و با بكارگيري نرم‌افزاري آماري16- SPSS تحليل شدند.

 

شماره 81

 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.