سفارش نوشتن پروپوزال کارشناسی ارشد و دکتری رشته های روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی با بهترین موضوعات دلخواه شما و در کمترین زمان.

اگر به دنبال سفارش انجام پروپوزال روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی باکیفیت فوق تخصصی هستید ما می توانیم با بهترین کیفیت پروپوزال شما را انجام دهیم.

اگر موضوع تایید شده دارید چه بهتر. ما پروپوزال شما را انجام میدهیم.

پروپوزال به صورت کامل طبق فرمت دانشگاهتون انجام می شود و به صورت فایل ورد و پی دی اف تحویل می شود.

هزینه پروپوزال در حال حاضر 700 هزار تومان می باشد. 300 بیعانه و بقیه مبلغ زمان تحویل. تا حدود یک هفته آماده است.

اگر موضوع ندارید اینجا کلیک کنید ....


شماره تماس: 09011853901

ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
 
 
 
مشخصات پروپوزال:
موضوع پروپوزال: رابطه بین استفاده از فضای مجازی و اضطراب و افسردگی در نوجوانان
منابع فارسی و لاتین: دارد/ پرسشنامه ها: دارد
تعداد صفحه: 27 صفحه
نوع فایل: word شماره 172
برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...
 

در سپیده دم هزاره سوم، شاهد تحولات شگفت فن آوری و تاثیرات فرهنگی، اجتماعی و حرفه ای ناشی از آن هستیم، انقلاب الکترونیک، انفجار اطلاعاتی و انقلاب رایانه ای تفاوت های کمی و کیفی بسیاری در جهان نسبت به دو دهه با خود همراه آورده است و آن تبدیل جهان به کلبه واحد است. مهمترین فعالیت فن آوری جدید برای برقراری ارتباطات و انتقال اطلاعات در طیفی گسترده است که محدودیتی برای آن نمی توان قائل شد در سراسر کره زمین اینترنت در حال تبدیل شدن به جزیی از زندگی روزمره مردم از جمله، در حرفه روان شناسی و روانپزشکی است. انجمن روان شناسان امریکا نزدیک به 2/1 میلیون دلار برای به روز در آوردن اطلاعات هزینه می کند.

اینترنت همچنین، تاثیر بسیار عمیقی بر میزان دانایی و جهان بینی داشته است. میلیون ها انسان در سراسر دنیا می توانند به راحتی به حجم زیادی از اطلاعات گوناگون به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. همانند، کتابخانه های ملی، اینترنت نیز می تواند اطلاعات فراوان و پراکنده ای را به سرعت ارائه دهد در حال حاضر بیش از 11 میلیون کاربر در ایران مشغول فعالیت، کار و گشت و گذار در دهکده جهانی هستند تکنولوژی و مخصوصاً کامپیوتر و اینترنت علاوه بر مزایایی که دارند بی گمان پدید آورنده مشکلات جدید و یا تشدید کننده مشکلات قدیمی می باشند. ویژگی های منحصر به فرد اینترنت از جمله سهولت دسترسی به آن، 24 ساعته بودن آن، سادگی کار، هزینه پایین، گمنام ماندن کاربران در آن و ... همگی موجب استقبال عظیم مردم در سراسر جهان از آن شده است. این خصوصیات علاوه بر آن که از یک جهت از قابلیت های اینترنت محسوب می شوند، از طرف دیگر از معایب آن نیز شمرده می شوند (امیدوار و صارمی، 1381).

یکی از متغیرهای مورد بررسی در پژوهش حاضر افسردگی است. داده های حاصل از مطالعات همه گیر شناسی، اختلال افسردگی را شایع ترین اختلال روانی گزارش کرده اند (سگال، تیزدل و ویلیامز، 2002). افسردگی نوعی اختلال روانی است که در آن خلق شخص آشفته می شود و قسمت عمده مشکلات سلامت روانی را تشکیل می دهد(روث ، 2000). تحمل بیماری افسردگی برای هیچ کس آسان نیست و منفی اندیشی افراد باعث می شود تا در زندگی روزمره خود دچار مشکل شده و حتی در ارتباط های روزمره خود نیز تحت تاثیر قرار گیرند (گدز، بیلتر و هاتچز ، 2006).

ممکن است ناامیدی های تلخ، انتظارات و تهدیدهای خیالی و غیر واقعی زمینه ساز این بیماری هستند (پولمیوتر ، 1996). نظریه شناختی بیان می کند که اختلال روان شناختی با آشفتگی و نقص در تفکر ارتباط دارد و طبق نظر بک، افراد افسرده به این دلیل افسرده اند که نسبت به خود، جهان و آینده نظر بدبینانه ای دارند (دیویسون، گرینگ و نیل ، 2004).

 

شماره 172


 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.