دانلود پروپوزال جدید روانشناسی عمومی

موضوع پروپوزال : بررسی رابطه علی سرمایه های روانشناختی و جهت گیری مذهبی و تحمل آشفتگی با میانجیگری بهزیستی معنوی

تعداد صفحه : 24 صفحه

نوع فایل : word قابل ویرایش

بخش های این پروپوزال :

1- بیان مسئله

2-اهمیت و ضرورت

3-پیشینه داخلی و خارجی

4-اهداف پژوهش (اهداف کلی و جزئی)

5-سوالات پژوهش (سوالات کلی و جزئی)

6-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

7-روش تحقیق

8-جامعه و نمونه و روش نمونه گیری

9-ابزار

10-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

11-منابع فارسی

12-منابع لاتین

فرم یا بدون فرم: وارد شده در فرم استاندارد پروپوزال

پرسشنامه : دارد

سال نگارش : 1401 با منابع جدید

قابل استفاده: برای درس روش تحقیق دانشجویان رشته های روانشناسی و مشاوره

کد فایل : 642


دانلود فایل pdf این پروپوزال به صورت رایگان-کلیک کنید

توضیحات :

مفهوم روانشناسی در طول زمان بسیار تکامل یافته است، در عصر یونانیان تعریف غالب از روانشناسی "علم روح" بود، و در قرن های میانه کلمه روح با کلمه ذهن جایگزین شد و روانشناسی به عنوان علم مطالعه زندگی ذهنی دیده شد و در پایان قرن هجدهم روانشناسی شروع به جدا شدن از فلسفه کرد و وندت آن را به عنوان «علمی که به اصطلاح زندگی ذهنی درونی را بررسی می کند» تعریف کرد و آن را نیز به عنوان «علمی که زندگی را بررسی می کند» تعریف کرد و آن را «علمی که زندگی را بررسی می کند» نیز تعریف کرد.
احساسی"، اما دانشمندان روانکاو این تعریف را رد کردند، زیرا زندگی روانی شامل احساس و ناخودآگاه با هم است، بنابراین تعریف جامع تری از روان شناسی ظاهر شد که «روانشناسی علم زندگی ذهنی عاطفی و ناخودآگاه است» و مک دوگل در سال ۱۹۰۸ روانشناسی را به عنوان «علم مثبتی که رفتار ذهنی را در تمام مظاهر و وسایل عمل آن بررسی می کند» تعریف کرد و محققان سپس توانستند مفهوم جامعی از روانشناسی را توسعه دهند.
این علم به عنوان «علمی که انگیزه های رفتار و مظاهر زندگی ذهنی چه عاطفی و چه ناخودآگاه را بررسی می کند، تعریف شده است، یک مطالعه مثبت عینی که به ایجاد جا برای نیروهای روانی و استعدادها در آنچه به سازگاری خوب با محیط کمک می کند کمک می کند، کمک می کند که منجر به بهبود سلامت برای افراد و گروه ها شود.»
روش های مطالعه روانشناسی رشته های روانشناسی را می توان با پیروی از روش ها و روش های زیر یاد گرفت و مورد مطالعه قرار داد:
تعیین اینکه فرد می خواهد چه موضوعات روانی را یاد بگیرد، چرا که روانشناسی به چند شاخه تقسیم می شود، مانند: زمینه رشد کودک، روانشناسی شناختی، روانشناسی اجتماعی که نگران تعامل انسان است، و روانشناسی بالینی، بنابراین شما باید زمینه اختصاص داده شده به روانشناسی را که در نظر گرفته شده است به درک و دلواپسی به جزئیات آن، و استفاده از موتورهای جستجو، و سایت های تخصصی در اینترنت، مانند وب سایت انجمن روانشناسی آمریکا شناسایی کنید؛ تا بفهمید موضوعات فرعی روانشناسی چه هستند؛ و برای تعیین تخصص نزدیک ترین به علاقه انسان. جستجو برای کتاب از طریق اینترنت، یا کتابخانه محلی، که شامل زمینه روانشناسی انتخاب شده توسط فرد، خواندن آنها، و درک محتوای آنها به خوبی است، اما شما در ابتدا باید از کتاب های در نظر گرفته شده برای کارشناسان روانشناسی دور بمانید، چرا که گروه هدف از آنها کسانی هستند که با روانشناسی بسیار آشنا هستند، و کتاب اختصاص داده شده به کارشناسان خواندن را می توان از طریق عنوان کتاب، و توصیف ناشر شناخته شده است، به طوری که عنوان نامناسب یا بسیار خاص است، و توصیف ناشر از کتاب معمولاً مخاطبان کارگردانی شده را نشان می دهد. او.
اگرچه کتاب های درسی دانشگاه در مقایسه با کتاب های فرهنگ عمومی کمتر لذت بخش خواندن هستند، اما می توانند مروری قابل اعتمادتر از کتاب های فرهنگ عمومی به روانشناسی ارائه دهند که نمونه های آن عبارتند از: مقدمه ای بر تاریخ روانشناسی اثر هرگنهان، و مقدمه ای بر روانشناسی اثر جیمز کلات با گوش دادن به فایل های پادکست که رشته روانشناسی را در بر می گیرد، با تئوری های روانشناسی معاصر یاد بگیرید و همچنین می توانید به سخنرانی های ثبت شده توسط استادان روانشناسی گوش دهید، در صورتی که در خواندن کتاب مشکل داشتهید، یا وقت کافی برای خواندن رید. یک برنامه مطالعه تنظیم کنید، چرا که مدیریت زمان به یادگیری موثرتر و منظم تر کمک می کند. با استفاده از قلم و کاغذ، یا یک دستگاه الکترونیکی، برای یادداشت برداری و مفاهیم روانی آموخته شده است. دوست یا عضو خانواده ای را پیدا کنید که می خواهد در مورد روانشناسی یاد بگیرد، اگر احساس می کنید انگیزه دادن به خودتان برای مطالعه دشوار است. دوره های آموزشی در رشته روانشناسی در کالج، دانشگاه، یا موسسات تخصصی در این زمینه، و درس آنلاین را می توان از طریق وب سایت ها گرفت، اگر می خواهید در مورد روانشناسی به شیوه ای سازمان یافته تر یاد بگیرید. درس های پیشرفته تری بگیرید تا پس از درک مبانی مهم روانشناسی، با موضوعات خاصی در زمینه یاد بگیرید تا یاد گرفته شود. استفاده از کارشناسان، در صورت وجود برخی مشکلات در درک یک تکه اطلاعات. شاخه های روانشناسی
اهداف روانشناسی هدف اولیه روانشناسی در سه جنبه اصلی نهفته است:
درک و توضیح پدیده: روانشناسی به دنبال دانستن و درک پدیده های رفتاری است تا به دلایل وقوع آن ها به درک کامل و توضیحات علمی برسد. پدیده را کنترل کنید: پس از درک پدیده، و شناسایی دلایلی که منجر به وقوع آن شد، می توان پدیده را کنترل و کنترل کرد، از طریق به اصطلاح (اصلاح رفتار). پیش بینی پدیده: عبارت است از پیش بینی پیامدهایی که می تواند ناشی از استفاده از برخی اطلاعات در موقعیت های جدید باشد و پدیده با دانستن، درک و توضیح علل وقوع آن پیش بینی می شود، به عنوان مثال از طریق استفاده از روانشناسی تربیتی می توان پیش بینی کرد که دانش آموزانی که رشته های مکانیکی و حرفه ای را ترجیح می دهند، می توانند در آموزش صنعتی و فنی به موفقیت دست یابند.


 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.