پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه:
عنوان پروپوزال و پایان نامه : رابطه بین ویژگی های شخصیت با اعتیاد به بازی های رایانه ای
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 21 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 95 صفحه


کرافورد۲۳۴(۱۹۸۴) بین انگیزه کلی برای انجام بازی و انگیزه برای انجام بازی خاص تمایز قائل شده است. وی معتقد است افراد برای شکوفایی تخیل، غلبه بر محدودیتهای اجتماعی زندگی واقعی، اتبات شایستگی با قدرت، روانسازی اجتماعی ۲۳۵، تمرین ذهنی و بدنی و یا تامین نیاز به پذیرش و تأييد، بازی می کنند. به اعتقاد او در حین انتخاب بازی خاص، دو عامل دخیل هستند: خود بازی و ارضای حسی مربوط به خود بازی در حالی که لازم است انگیزه های مختلف بازی برای سرگرمی مد نظر قرار بگیرد، هیچ تضمینی وجود ندارد که فردی که برای انجام بازی در اوقات فراغت خود انگیزه مند است برای بازی با هدف آموزش نیز انگیزه مند باشد و یا بازی هایی که با هدف تفریح انجام می شوند برای یادگیری در شرایط آکادمیک نیز مناسب باشند. به عنوان مثال من در یک بررسی پیمایشی از دانشجویان رشته کامپیوتر برای پژوهشی دکترای خود به این نتیجه رسیدم که محبوب ترین بازی ها در اوقات فراغت گروهی از دانشجویان رشته کامپیوتر تیراندازی شخصی بود، در حالی که ژانر بازی های مناسب برای یادگیری آکادمیک از نوع ماجراجویی، ایفای نقش و بازی های استراتژیک هستند ویتون، ۲۰۰۷). با توجه به این که همچنان به موضوع بازی و انگیزه علاقه داشتم، در مطالعه پژوهشی خود به بررسی انگیزمهای بازیکنان در یک بازی واقعی پرداختم. شش انگیزه متفاوت شناسایی شد ویتون، ۲۰۰۹). این اجزای انگیزشی که توسط بازیکنان بازی، واقعی توصیف شدند در ادامه آمده اند (توجه داشته باشید این اجزا مشتركا انحصاری نیستند بلکه برای هر فرد یک انگیزه اوليه و چند انگیزه تقویه وجود دارد. هرچند مدل انگیزش از مطالعه بازی های واقعی بدست آمده است ولی به این دلیل آن را دراینجا معرفی کرده ام که معتقدم ارتباط زیادی بین انواع بازی های کامپیوتری و حتی بازی های غیر دیجیتال دارد.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp334