پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه:
عنوان پروپوزال و پایان نامه : شناخت شرايط و خصوصيات اجتماعي و فرهنگي زنان بزهكار و مجرم ساری با تأكيد بر سه شاخص كلي خانواده، محيط اجتماعي، و اوضاع اقتصادي با مطالعة زنان مجرم در زندان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 27 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 146 صفحه


فعالیت انسان ها در جامعه مبتنی بر نظم اجتماعی می باشد، این نظم از طریق افراد و رفتار گروه های اجتماعی تداوم می یابد و این هنجارها و قوانین در طی جامعه پذیری در درون خانواده، درونی می شود و در مراحل بعد از طریق کسب تجربه در طول زندگی حاصل می شود. اگر اعضای جامعه مطابق با انتظاراتی که جامعه از آنها دارد رفتار نمایند، واژه «همنوا، بهنجار» در مورد آنان مصداق پیدا می کند. در غیر این صورت رفتاری مغایر با انتظارات جامعه نشان دهند افرادی «منصرف و ناهنجار» تلقی می شوند. همان قدر که مردم از هنجارها پیروی می کنند، تخطی و سرپیچی از هنجارها و انتظارات اجتماعی نیز مشاهده می شود.

در نتیجه می توان مطرح نمود که تصور یک جامعه هم شامل هنجارشکنی ها و هم نمایش محمر همنوایی با هنجارها است (رجایی، ۱۳۸۱). بزهکاری در دو سطح بزهکاری بی قربانی و بزهکاری با قربانی قابل بررسی است. بزهکاری بی قربانی به فعالیتهایی گفته می شود که افراد کم و بیش آزادانه به آنها اشتغال می ورزند، بی آنکه به طور مستقیم به دیگران زیانی برسانند، اما به عنوان فعالیت های غیر قانونی تعریف شده اند، مانند استفاده از مواد مخدر، اشکال مختلف قمار و یا فحشا.

بزهکاری با قربانی یا به زبان دقیق تر بزه دیدگی به فعالیتهایی گفته می شود که افراد با رفتار و یا کنش های متقابل، دیگران را قربانی رفتارهای نابهنجار و کجروانه خود می کنند، بدون اینکه این واکنش ها به عنوان فعالیت های غیرقانونی تعریف شده باشند. این قربانیان در خانواده ی نابسامان دیده می شوند که پس از جدایی از خانواده، در جامعه رها می شوند (بیرامی، ۱۳۷۸).

برای درک بزه دیدگی لازم است که با جامعه و ناهنجاری های اجتماعی آشنایی داشته باشیم. پدیده بزه دیدگی از دیدگاه روان شناسان اجتماعی با در نظر گرفتن عوامل اجتماعی و خانوادگی مطرح می گردد.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp247


 

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.