پروپوزال روش تحقیق روانشناسی عمومی همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : اثر بخشی زوج درمانی شناختی- رفتاری گروهی بر پربارسازی روابط زناشویی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد


منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 15 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 75 صفحه
می خواهید بچه داشته باشید، اما او نمی خواهد. از شما میخواهد که با او به كلیسا بروید و در برنامه های مذهبی شرکت کنید، اما شما علاقه ای به این کار ندارید. او یک فرد گوشه گیر له است و شما علاقمندید هر شب به میهمانی بروید. اگر احساس می کنید سر مسئله ای که اصلا حل نمی شود گیر کرده اید، شاید قدری موجب آسایش خاطرتان باشد که بدانید سایر زوججا با اختلافات مشابه با آرامش و اعتماد به نفس برخورد می کنند همان گونه که با کمردرد مزمن و آلرژی برخورد می کنند. وقتی سر مسئله ای گیر کرده اید، در نظر گرفتن اختلافاتتان با همسرتان به عنوان یک زانودرد که ریشه عصبی دارد و می توانید یاد بگیرید یا آن کنار بیایید، ممکن است غیرممکن به نظر آید، اما شما می توانید این کار را انجام دهید. منظور از برطرف کردن گیر در اختلافات این نیست که مسئله را حل کنید، بلکه منظور این است که از گیر کردن در مذاکرات به صحبت کردن درباره مشکل انتقال پیدا کنید. اختلافی که سر آن گیر کرده اید احتمالا همیشه به عنوان یک موضوع دایمی مورد اختلاف در رابطه زناشویی شما وجود خواهد داشت.

اما اگر تلاش کنید، یک روز قادر خواهید بود بدون اینکه به احساسات یکدیگر لطمه بزنید درباره آن صحبت کنید. یاد خواهید گرفت با آن مشکل کنار آمده و زندگی کنید. برای اینکه راهی از گیر در مذاکرات به بیرون پیدا کنید، ابتدا لازم است علت آن را درک کنید. تفاوتی نمی کند که مسئله یک مسئله مقطعی باشد، مانند اینکه مذهب کدام یک از شما باید به بچه ها آموزش داده شود، و یا خنده دار و مضحک باشد، مانند اینکه چطور باید دستمال سفره را تا کرد؛ گیر اختلاقی نشانه این است که شما برای زندگی تان رؤیاهایی دارید که همسرتان به آن توجه ندارد یا برای آن احترام قائل نیست. منظور من از "رؤیاها" امیدها، آرزوها و خواسته هایی است که بخشی از هویت شماست و به زندگی شما هدف و معنا می دهد رؤیاها می توانند در سطوح مختلفی وجود داشته باشند. بعضی از رؤیاها بسیار عملی هستند (همچون آرزوی به دست آوردن مبلغ معینی از پس انداز)، أما بعضی از رؤیاها ممکن است عمیق تر باشند. همین رویاهای عمیق تر است که اغلب مخفی می مانند، در حالی که رؤیاهای پیش پا افتاده و عادی روی آنها سوار شده و راحت تر دیده می شوند. برای مثال، در پس رؤیای داشتن پول زیاد احتمالا نیازی عمیق تر به امنیت وجود دارد. چرا بعضی از زوج ها با متانت و وقار خاصی با این مسائل کنار می آیند در حالی که برخی دیگر سر این مسائل گیر می کنند؟ تفاوت در این است که زن و مردی که رابطه زناشویی شادی دارند درک می کنند که کمک کردن به یکدیگر برای محقق کردن رؤیها یکی از اهداف زندگی زناشویی است.

جاستین در توصیف خودش و شوهرش مایکل گفت: "ما می خواهیم بدانیم که طرف مقابلمان در زندگی چه چیزی می خواهد. البته این صحبت می تواند توصیف کننده تمام زوجهایی باشد که از لحاظ عاطفی باهوش هستند. در روابط زناشویی شاد، زوجها اهداف یکدیگر را در مفهوم رابطه زناشویی می گنجانند. این اهداف ممکن است ملموس باشند، مانند زندگی کردن در خانه ای خاص یا گرفتن یک مدرک دانشگاهی خاص. اما ممکن است تاملموس تیز باشند، مانند احساس نیاز به آرامش و این نظر که زندگی را یک ماجراجویی بزرگ بدانند "شلی" می خواهند به دانشگاه برود. حقوق بالای "مالكوم" این امکان را می دهد که او این کار را انجام دهد. اما مالکوم می خواهد کارش به عنوان بازاریاب که کاری پرفشار است را رها کند؛ رؤیای او این است که رئیس خودش شود و شرکت ساخت قایق راه بیندازد. در یک رابطه زناشویی شاد، هیچ یک از زن و مرد اصرار نمی کند با تلاش نمی کند که دیگری را کنترل کند تا او از رؤیایش دست بردارد. آنها به عنوان یک تیم روی مسئله کار می کنند و سعی می کنند اختلافاتشان را برطرف نمایند.

آنها کاملا آرزوها و أمیال یکدیگر را در نظر می گیرند مالکوم می تواند کار طاقت فرسایش را ادامه دهد تا اینکه شلی دانشگاه را تمام کند. ممکن است شلی به صورت پاره وقت درس بخواند یا این که برای مدتی معین و مورد توافق ادامه تحصیلش را به حالت تعلیق در آورد. مسائل عملی ممکن است باعث شود یکی یا هر دوی آنها برای مدتی آرزوهایشان را به تعویق بیندازندہ حقیقتأ مسئله مهم این نیست که نهایتا چه تصمیمی بگیرند و چگونه عمل کنند. نکته مهم این است مفهوم رابطه زناشویی آنها حمایت کردن از رویاهای هر دوی آنها را در خود داشته باشد بخشی از آنچه باعث می شود زندگی زناشویی یک زوج برای آنها معنادار شود روشی است که از طریق آن تصمیم گیری می کنند، یعنی از طریق احترام متقابل (یا دوطرفه) و احترام گذاشتن به آرزوهای یکدیگر.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp233


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.