پروپوزال روش تحقیق روانشناسی کودکان همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی میزان تاًثیر نوع برخورد والدین هنگام مواجهه با مشکلاتشان بر روی سازگاری کودکان پیش دبستانی


قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 21 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 105 صفحه
شواهد حاکی از آنند که وجود کودک در گروههای بازی قبل از مدرسه و در مهد کودکها فرصتی را برای وی قراهم می آورد تا سازگاری با مدرسه و یادگیری مهارتهای مدرسه را قبل از ورود به آنجا تجربه کند. از اقداماتی که در جهت کاهش ضعفهای تحصیلی کودکان خانواده های با درآمد پایین انجام شده اینگونه برمی آید که تجربه مطلوب در گروههای پیش دیستلی اگر چه کودکان را در مقابل اثرات سوء آموزشهای ضعيف مقاطع بالا ایمن نمی سازد اما می تواند از طریق فعالیتهای مدرسه محور به قرار گرفتن کودکان در مسیر مثبت تر کمک کند (برای مثال: میدوز، ۲۰۰۶). اقدامات موثر و با برنامه برای کودکان خانواده های محروم در دوره پیش دبستانی می تواند منجر به رشد کوتاه مدت بهره هوشی آنها شود که انگیزه و عملکرد بهتر در مدرسه از پیامدهای آن است و خطر عدم موفقیت در مدرسه و رفتار ضد اجتماعی را کاهش می دهد. طبیعی است که اگر والدین نیز وارد این برتلمتها شوند و به کودکان کمک کنند پیامدهای بهتری برای کودکان به همراه خواهد داشت (موران، گیت و وتدر مروء ۲۰۰۴: الدرء ۲۰۰۵).

محققان دریافتند که در بریتانیا تجربه حضور در گروههای پیش دبستانی با عملکرد آموزشی بهتر تمام رده های اجتماعی کودکان رابطه مستقیمی دارد. دو پروژه آبسدرين (رامی و رامی، ۱۹۹۸) و مراکز کودک و والدین شیکاگو (رينولدز، او و تاپيتز، ۲۰۰۴) نشان می دهند که نوع پیامدهای حاصل از اقدامات و مداخلات صورت گرفته در جهت بهبود اوضاع کودکان از جنس پیامدهای اجتماعی و شناختی باشد. در این باره سه احتمال وجود دارد: اول، همانطور که در آزمونهای استاندارد حاصل شده این مداخله و اقدامات توانایی های کودک را بالا می برد. این پیشرفتها و توانایی ها باعث عملکرد بهتر در تکالیف مدرسه و در آزمون هایی می گردد که منجر به پیشرفته آموزشی میشوند ؛ دوم اینکه این اقدامات باعث می شود تا مدارس و خانواده ها حمایت مؤثرتری از کودکان داشته باشند؛ سوم اینکه ورود والدین به این برنامه ها باعث می شود تا خانواده ها مدارس بهتری را برای کودکشان انتخاب کنند. اما شواهد حاکی از آتنند که هر سه این موارد در نتیجه اقدامات صورت گرفته اتفاق افتاده است.

در نتیجه این اقدامات، شناخت کودکان افزایش یافت و این امر، همراه با حمایت مداوم خانواده و مدرسه در طول تحصیل منجر به طی مقاطع بالاتر تحصیلی شد. شرکت در این برنامه باعث تقویت زبان و شناخت کودکان و آمادگی آنها برای کنار آمدن با مشکلات تحصیلات رسمی شد و در نتیجه میزان مردودی و تکرار پایه را کاهش داد. این اقدامات تأثیر مثبتی نیز بر روی سلامتی مادران داشته اند. حمایتهای خانواده و مدرسه دو عامل مهمی هستند که عدم شرکت کودکان در جرائم و بزهکاری ها را نوید می دهند. اما نباید فراموش کرد که علی رغم نتایج خوب این گونه اقدامات، کیفیت تحصیلات بعد از این اقدامات برای نتیجه نهایی مهم است. نباید اقدامات اولیه را واکسنی بدانیم که به تنهایی می تواند از عدم موفقیت کودکان در مراحل بعدی جلوگیری کند، بلکه پایه و ستونی است که تحصیلات بعدی بر آن استوار است.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه روش تحقیق روانشناسی کودکان همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp224


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.