پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی:
عنوان : مقایسه سبک های هویت و سیستم های فعال سازی بازداری رفتاری و سبک های مقابله ای در معتادان و افراد بهنجار


قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 27 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 155 صفحه
سوء مصرف کنندگان مشکل ساز مواد مثل سوار شدن بر ترن هوایی، احساس می کنند جهان با این همه مسیر پیچ و تاب خارج از کنترل آنان است، گویی تمام قطعات زندگی شان با چسب به هم پیوند زده شده و این احساس وحشت، اضطراب، و استرس را در آنان ایجاد می کند. وقتی از من سوال می شود که آیا من هم معتاد هستم در واقع می خواهند بدانند آیا این ترس یا به قول خودشان «جنون» را درک می کنم. می خواهند بدانند که آیا درک می کنم که این دیوانگی چگونه است؟ آیا پاسخی برای آنان دارم و میتوانم برای آنها کاری انجام دهم یا خیر. این سوال مهم و چالش برانگیز است. در یک سطح منظورشان این است که آیا ما زبان مشترک داریم، آیا نحوه پول درآوردن و مصرف مواد را درک می کنیم، و آیا درک مشترکی از مزایا و لذت استفاده از مواد داریم. ورای این سطح، بیان مجدد سوالات کیت مسیرهای پنهان ما را روشن ساخت: تامین نیازهایی که هیچ وقت براورده نشده بود؛ کارهایی که می دانیم مخرب هستند اما باید انجام دهیم تا از دردهای درون خودمان دور شویم یا چند لحظه آرامش و لذت را کسب کنیم: خوردن، نوشیدن، سیگار کشیدن، پول خرج کردن، و کار زیاد.

این سوال مشاوران را خلع سلاح می کند. چون چنین سوالی مستقیم است در ما احساس ناراحتی ایجاد می کند و بارها توسط افراد معتاد سوال می شود و علتش این فلسفه است که فقط یک معتاد می تواند به معتاد دیگر کمک کند، که باور معیار در بین معتادان گمنام است. مصرف کنندگان آشفته مواد بزرگترین چالش شخصی و حرفه ای را برای مشاوران ایجاد می کنند. وقتی جلسات را لغو می کنند، به خاطر توجه و تلاشی که برای برقراری رابطه با آنان کردیم احساس بی ارزشی و بی خودی می کنیم. دقیقا وقتی خوب پیش می رود، درست همان موقع که داریم کار واقعی را شروع می کنیم، غیبشان می زند. دوباره شروع به مصرف می کنند، گاهی حتی حالشان بدتر می شود و سلامت جسم و روان شان تحلیل می رود. دوباره در زمان بحران بر می گردند و توجه ما به علائم حادی که نشان میدهنده معطوف می شود. بعضی از مراجعان علی رغم ابراز واقعی انگیزه، گفتن همه کارهای درست، و دانستن دقیق آن چیزی که نیاز دارند، نمی توانند دست از مصرف بکشند. گاهی بازداشت و زندانی می شوند. کاری می کنند که در جا بزنیم، و ما را دست خالی، ناکام، مایوس، و نسبت به توانایی و کارایی خودمان در تردید رها می کنند. آنها ما آشفتگی های خودمان رها می کنند.

این جا است که هیچ کس نمی خواهد با مصرف کنندگان مواد کار کند. برای سال ها چالش های زیادی با مفروضات و انتظاراتم داشته ام: اینکه محیط امن و رشد دهنده ای که من ایجاد می کنم به اندازه کافی خوب و قوی است که آنان را نگه دارد؛ بینشی که کسب می کنند درهای احتمالات را به رویشان می گشاید؛ آنان به تغییرات خود افتخار می کنند و خواهان تغییرات بیشتری می شوند؛ امید همیشه هست؛ و من می توانم کمک کنم. هرگز نمی خواستم باور کنم که بعضی از افراد، با وجود درد، ترس، و استرس در زندگی شان و رسیدن به آخر خط»، نخواهند تغییر کنند. یا تغییر بسیار دردناک است؛ شاید الان وقتش نیست، شاید هرگز وقت آن نباشد، شاید نمی توانند تغییر کنند. برای بعضی از مراجعان من احساس عمیق غمگینی دارم چون می دانم نمی توانند حرف های من را قبول کنند، حتی نمی توانند آن را بشنوند، زیرا آن زمان که می توانستند این حرفها را از طرف آدمهای مهم زندگی شان بشنوند، چیزی از آنان عایدشان نشده است. به خاطر همه این موارد و به خاطر احساس پوچی، دچار بی تحرکی می شوم. حدس می زنم آنان هم هرجا که هستند، دچار احساس فقدان، خاصه فقدان امیدواری، شوند.

بسیاری از مردم از جمله خود مصرف کنندگان مواد، فرض می کنند که وقتی مصرف مواد را کنار می گذارند خطر از بیخ گوششان گذشته است. انتظار دارند زندگی شان به طور ناگهانی متفاوت، راحت تر، و شادتر شود. در عوض، وقتی فرایند تغییرات درونی را آغاز می کنند وارد متفاوت ترین و چالش برانگیزترین زمان می شوند، با نداشته هایشان و موقعیت فعلی خود کنار می آیند و با نیازهای دنیای درونی رویارویی محکم و گاهی خصومت آمیز دارند، و همه اینها درست در زمانی است که از نظر هیجانی و جسمانی شکننده هستند. این زمان بازسازی و متعادل سازی است. در روابط مهم موجود، باید اعتمادی که در طول این سال ها چندین بار شکسته شده اصلاح شود، و ارتباط با سایر مصرف کنندگان هم باید تغییر کند. شاید یک سیستم حمایتی که برای تشویق و تایید بسیار ضروری است، در دسترس آنان نباشد، چون قادر به گسترش روابط حمایتی با دیگران نیستند. این سطح از نیاز به تایید، تشویق، و گوش شنوا، جان اعضای خانواده و دوستانی را که سعی می کنند در این زمان فرد را حمایت کنند، به لب می رساند. برای مراجع وسوسه انگیز است که دست به رفتارهایی بزنند که خوشحالی آنی یا عزت نفس می آورد، مثل دزدی از مغازه، قماربازی، پرخوری یا کم خوری، یا وارد شدن به یک رابطه جنسی جدید. برای اکثر مراجعان من، روزهایی که پول جمع می کردند تا مواد بخرند و از آن استفاده کنند، و با مصرف کنندگان دیگر رفت و آمد کنند، در حال حاضر عاری از فعالیت، معنا، و ارتباطی با دیگران است.


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp203


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.