برای دانلود پایان نامه روانشناسی تربیتی با فرمت word درباره رابطه شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری در دوره نوجوانی به ادامه رجوع کنید.

کنترل شدید هیجانهایی که آشکارا بروز می یابد، اغلب برای احتراز از مردودیت اجتماعی و کسب شهرت «پختگی» است و از سویی موجب می شود، انرژی هیجانی فرد پنهان بماند و منجر به بی حوصلگی و عصبانیت وی شود که این خود از خلق و خو و هیجانهای ناخوشایند نشأت می گیرد. سرکوب احساساتی مانند ترس، خشم، حسادت و غبطه، شخص را افسرده می کند و حالات رفتاری خاصی از وی سر می زند که جامعه پسند نیست و در نهایت تنبلی و سستی، تزلزل و دودلی، کم شدن علاقه فرد به انسانها و چیزهای دیگر و همچنین مشغله ذهنی را در پی خواهد داشت. عدم توجه به دیگران و خودآزاری، در ایجاد کج خلقی و گستاخی نقش دارند که این رفتارها از افرادی سر می زند که خلق و خوی بدی دارند. در اکثر موارد، بی حوصلگی و عصبانیت با رفتارهای عصبی همچون تیک یا جهش در عضلات صورت و ورفتن با بعضی قسمت های لباس مثل دکمه ها، لیسیدن لبها، باز و بسته کردن چشمها همراه است و حتی روی صحبت کردن فرد تأثیر می گذارد و باعث می شود زبان فرد دچار لکنت شود و کلمات را نامفهوم و به جای یکدیگر ادا کند. این حالات عصبی از هیجانهای سرکوب شده فرد ایجاد می شود که بروز آن در رفتار فرد مشخص و آشکار می شود.

البته بروز این رفتار متناسب با احساس سرکوب شده است. بروز خلق و خوها موقتی اند و بعد از چند دقیقه یا چند ساعت فروکش می کنند. البته گاهی هم چند روزی طول می کشد تا این که برطرف شوند. بعد از برطرف شدن، آدمی از نظر جسمی و روانی دچار مشکل می شود و تأثیر مستقیم بر جسم وی می گذارد. تعادل حیاتی بدن دچار بی نظمی می شود و توانایی جسمی و روانی او کاهش می یابد. تأثیر غیر مستقیم کج خلقی و عصبانیت تا حدود زیادی موثر است و مدت زیادی هم به طول می انجامد. برای مثال، کسی که خلق و خوی بدی دارد از دید دیگران شخصی بی ادب و غیر قابل تحمل است. البته ممکن است بعضی او را درک کنند؛ زیرا دلیل حسادت و عصبانیت او را می دانند، اما بالاخره آنها هم صبر و تحمل خود را به علت بی ادبی و گستاخی وی از دست می دهند. اگر حالت خشم و عصبانیت در او ادامه یابد یا مرتبا تکرار شود، دیگران از او دوری خواهند کرد. حتی اگر کسی بتواند حالات رفتاری اش را که جامعه پسند نیست کنترل کند، همچنان حالت چهره اش نشان می دهد او در چه وضعیتی است.

پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی:
عنوان : رابطه شیوه های فرزند پروری و ویژگی های شخصیت با تاب آوری در دوره نوجوانی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 21 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 105 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پایان نامه ارشد روانشناسی تربیتی همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp169


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.