تأثیر غیر مستقیم آن بر شخصیت ناشی از شناسایی مدرسه یا دانشگاه خاصی است و این خود نتیجه روشی است که افراد بویژه افراد مهم از نظر دانش آموزان مؤسسه و میزان معروف بودن آن را در نظر میگیرند.

هاله ای که معروف بودن مدرسه ای را در بر می گیرد به دانش آموزان انتقال می یابد و افراد با توجه به آن در مورد دانش آموز قضاوت می کنند. بیشتر دانش آموزانی که به طور جدی در مورد مشاغل خود در آینده فکر می کنند بر این باورند که چنانچه در مدارس یا دانشگاههای معروف درس بخوانند شانس بیشتری برای رسیدن به اهداف خود دارند. آنها با مطالعات مربوطه دریافته اند که بیشتر تاجران، صنعتگران، مردان حرفه ای و مدیران (مجریان) موفق در دانشگاههای معروف درس خوانده اند و بسیاری دیگر نیز حتی در مدارس مقدماتی معروف درس می خواندند. با توجه به اینکه شانس موفقیت در آینده با شناسایی موسسات آموزشی معروف افزایش می یابد و در نظر خود دانش آموز نسبت به خود تأثیر می گذارد.

در نتیجه آشکار است که تأثیر مدرسه یا دانشگاه بر شخصیت دانش آموز بیشتر در نتیجه اینکه آیا آموزش فردا مناسب با توانایی هایش بوده یا نه نمی باشد بلکه نتیجه نگرش فرد و دیگران نسبت به مؤسسه است. که اگر مطابق با انتظاراتش باشد و باعث رضایت خود فرد شود، دانش آموز نسبت به آنها احساس غرور و افتخار می کند. از طرف دیگر اگر این مؤسسه نسبت به آنچه که فرد مورد نظرش است سرشناس نباشد، او احساس خجالت و کمرویی می کند. ارتباط با چنین مؤسسات آموزشی باعث ترویج احساس کمبود شخصی می شود. چنانچه دانش آموزی از مدرسه یا دانشگاه فارغ التحصیل شود، برای زندگی آینده اش برنامه ریزی می کند.

تنها با انتقال یافتن به مؤسسه ای که باعث افتخار فرد شود، اثرات مخرب آن بر شخصیت ریشه کن می گردد. حتی زمانی که کمرویی و خجالت ناخواسته باشد، این حقیقت که دانش آموز این احساسات منفی را تجربه می کند تلاش برای تغییر نگرش هایش را توجیه می نماید. اگر چنین چیزی نباشد باعث روی آوردن فرد به موسسه دیگری می شود. اگرچه عقلانی کردن و دیگر سازوکارهای دفاعی تا حدودی باعث کاهش تأثیر احساسات منفی بر تصور از خود فرد می شود، این کاهش به اندازه ای نیست که باعث تضمين نگرشهای مثبت فرد نسبت به خود و اصلاح انگیزه او شود.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در تربیت بدنی از نگاه معلمان تربیت بدنی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 18 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 86 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp76


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.