بنظر می رسد که خیلی خوب است تا والدین و فرزندان به حفظ یک جهت گیری واکنشی متقابل در روابط خود بپردازند.

تحقیقات در مورد ابتدای دوره کودکی نشان داده اند که این مساله همراه با لذت بیشتر کودک از رابطه اش با مادر می باشد و کودک رفتار خود کنترلی بیشتر را با تسلیم شدن به خواسته های مادر از خود نشان می دهد. در روابط دو طرفه ای که در انتها میزان MR0 اولیه بسیار زیاد بود مادرها کمتر از اصول و قوانین اعمال نفوذ خود استفاده کردند. انگار که احساس می کردند برای رسیدن به اهداف خود نیازی به استفاده کردن از زور ندارند. به نظر می رسد این مساله نه تنها دارای تأثیر مثبت بر روی رفتار کودک در ان زمان بوده است بلکه در طولانی مدت هم باعث رشد بسیار زیاد کودک خواهد شد.

اعمال قدرت باعث میشود تا کودک خیلی کمتر پیام های والدین را دریافت کند تا در برابر این پیام خارجی تسلیم شود، این مساله را تهدیدی برای استقلال خود در نظر می گیرد و با عصبانیت و خشونت در برابر والدين از خود واکنش نشان می دهد و در نتیجه باعث از دست رفتن ارزش والدین می شود. در تحقیقات اخیر شواهد زیادی در مورد بافتهای تحقیقات طولانی مدت از کودکانی به دست آمده است که در رابطه خود با مادرانشان میزان زیادی رابطه واکنش دوطرفه MRO را در طول دوره نوزادی و توپایی داشته اند و موارد منع شده بوسیله مادر را به خوبی پذیرفته اند و برای آنها تفهیم شده است و این مساله در سن چهار سالگی باعث شد تا آنها توانایی زیادی در کنترل شخصی خود داشته باشند.

مادرانی که دارای رابطه مثبت MRO با فرزندان کوچک خود بودند کمتر به نشان دادن قدرت خود تکیه داشتند. در عوض این مساله شرایط تربیتی کودک دارای تأثیر بسیار زیادی بر روی درونی سازی مفاهیم برای کودک و کنترل فردی کودک داشت. یک مورد مهم در مورد این مساله این بود که خانواده ها در این تحقیق از یک گروه دارای ریسک نسبتا کم بودند و سطح اعمال قدرت مادرها نسبتأ كم بود. گزارش این تحقیق نشان می دهد که تأثیرات منفی اعمال قدرت ممکن است حتی خود را در خانوادمهایی بیشتر نشان دهد که در آنها میزان ریسک، استرس و بگو مگوی زیادی وجود دارد و كودكان بعضی اوقات با دروتی سازی کنترل فردی و روابط قدرت مشکل دارند.

گسترش روشهای تحقیقاتی در مورد چنین خانواده هایی می نظر می باشد. بنابراین باید تحقیقات بیشتری در مورد روابط دیگر خانوادهها انجام شود. هم چنین کنترل فردی کودکان در سن ۴ سالگی نیز در مورد کودکانی وجود داشت که که اتها در ۲ سال اول زندگی شان با پدر خود رابطه دوطرفه واکنشی داشته اند اما بر اساس گفته های لم و لویز این مساله در مورد کودکانی که پدر آنها از روش تربیتی اعمال قدرت استفاده می کرده است و در مورد مادرشان هم همین طور بوده است، این مساله مصداق ندارد.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی رابطه‌‌ رضایت از زندگی دانش آموزان با تعارض والد- فرزند و خودپنداره‌‌ تحصیلی
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 94 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp50


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.