نوزادان برای زنده ماندن نیاز به جذب مواقیت والدین خود دارند. همانگونه که قبلا توضیح دادیم نوزادان دارای مشخصه های فیزیکی هستند که شانس مراقبت آنها از طرف والدین و دوست داشتن آنها را افزایش می دهد.

انها ملوس و زیبا و ہی حلمی هستند و ما با رفتار دلسوزانه ای نسبت به آنها داریم. اما آنها به گونهای رفتار می کنند که علاقه والدین را هم به خود جلب می کنند. در واقع نوزادان از همان بدو تولد دارای چهره و صدای یک انسان هستند و صدا و بوی مادر خود را از دیگر زنهای ناشناس دیگر تشخیص می دهند. (بدترین روز زندگی من به عنوان یک تجربه کاری روزی بود که دختر من در تشخیص چیزهای اشنا دچار مشکل شده بود. زمانی که ۱۵ ماهه بود من او را پیش پرسار گذاشته و رفتم. وقتی برگشتم موهای خود را کوتاه کرده بودم.

زمانیکه برگشتم و Ann را بغل کردم او من را نشناخت و من را پس زد و با من همانند یک غریبه رفتار کرد. یک بار زمانی که با کالسکه به بیرون رفته بود، در زمان برگشت به خانه من را نشناخته بود و به یک صدای شبیه به من واکنش نشان داده بود و زمانیکه به خانه رسید با من مثل یک بچه دزد رفتار کرد: به من اعتراض می کرد، غذای من را پس می زد، زیر پتو می رفت تا از دست من فرار کند و نهایتا خود را به گریه میزد تا بخوابد. خوشبختانه صبح روز بعد دوباره کمی برای او آشنا شده بودم و این تنها من بودم که از این مساله نرسیده بودم. من فکر می کردم این مساله خیلی غیر منصفانه بوده است و مدتهای زیادی در ذهن من مانده بود ) تمایزی که کودکان بین والدین خود و دیگران قائل می شوند والدین را قانع می کند که تنها برای فرزندان خود خاص هستند.

دای حنجره نوزادان و حرکاتشان تا حد زیادی نشان دهنده احساسات آنها می باشد و از طرف والدین آنها کم و بیش تفسیر می شوند. آنها از طرف والدین و کسانی که از آنها مراقبت می کنند مورد توجه قرار می گیرند. آنها نیاز دارند از نظر اجتماعی با کسانی ارتباط برقرار کنند که مثل خودشان هستند و نوزادان خیلی سریع این مساله اجتماعی را تشخیص می دهند، و رابطه وابستگی و کنترل احساسات را می فهمند.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال روش تحقیق و پروژه سمینار:
عنوان : بررسی اثربخشی روش های برجسته سازی چهره بر تماس چشمی کودکان درخودمانده
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 24 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه سمینار با فهرست و پرسشنامه ها و منابع فارسی و لاتین : 108 صفحه


بعد از پرداخت ، پروپوزال به همراه پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp24


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.