برای بیشتر آمریکاییها، نشانه موفقیت تحصیلی داشتن مدرک دانشگاهی با آموزش در یک مدرسه حرفه ای مانند مدرک حقوق، داروشناسی، مهندسی با تکنولوژی است.

هر چه مدرک بالاتر باشد، افراد کمتری می توانند آن مدرک را بگیرند، از این رو شهرت آن بیشتر می شود. گرفتن دیپلم یا مدرک نه تنها به عنوان نشانه علم و دانش باعث رضایت فرد نمی شود؛ بلکه به عنوان یک نشانه واجد شرایط بودن برای استخدام یا کسب و کار است به مشابه یک «کارت همبستگی» که ضامن و تأیید کننده توانایی شایستگی فرد برای پذیرفتن شغلی می باشد. دیدگاه های افراد مهم جامعه تأثیر زیادی بر ارزشمندی دیپلم با مدرک دانشگاهی فرد دارند.

دانش آموزان طبقه متوسط جامعه اهمیت دیپلم را بیشتر از افراد طبقه پایین جامعه میدانند این امر به دلیل نگرشهای والدین و دانش آموزان دیگر است. برای مثال، بين تکمیل یک واحد درسی در دانشگاه و ارتباط با والدین رابطه ای نزدیک وجود دارد. این امر حاکی از این است که ارزشهای افراد جوان به طور چشمگیری بر ارزشهای والدین اثر می گذارند. تأثیر داشتن یا نداشتن دیپلم یا هر مدرکی بر تصوراز خود فرد به دو عامل اصلی بستگی دارد ١- افرادی که با او هستند و ۲-اهميت آنچه که موفقیت تحصیلی را نشان می دهند. چنانچه فرد با افرادی باشد که آنها هم دیپلم با مدرک آموزشی دارند او خود را با آنها برابر میداند، یا چنانچه او دیپلم با مدرک تحصیلیش را از مدرسه یا دانشگاه معتبرتری گرفته باشد او نسبت به دیگر افراد احساس برتری می کند.

چنانچه با افرادی باشد که دیپلم یا مدرک تحصیلی ندارند، او از نظر شخصیتی احساس برتری می کند. از طرف دیگر، چنانچه او مدرک یا دیپلم نداشته باشد و با افرادی باشد که دیپلم یا مدرک تحصیلی دارند احساس حقارت خواهد کرد. زمانی که بزرگترها به دلیل نداشتن دیپلم یا مدرک تحصیلی احساس کمبود کنند. آنها معمولا به یکی از روشهای مختلف اکتفا می کنند که هریک باعث کاهش احساسات کمبود در فرد می شود. آنها سعی می کنند با صحبت کردن در مورد اینکه چگونه بسیاری از مردم از راه هایی به غیر از راه تحصیل به هدف خود می رسند از ارزش مدرک بکاهند یا افراد با موهای بلند را به عنوان مینیاتور روشنفکری صرفا ذهن گرا مسخره کنند.

برخی دیگر برای تکمیل تحصیل خود با توجه به ضعف مالی خانواده یا عدم رغبت برای کمک کردن سرزنش می شوند. برخی دیگر تعداد این افراد تقریبأ زیاد است. معمولا شب به دبیرستان و دانشگاه می روند و در زمانی که مسئولیتهای زندگی را بر عهده دارند دیپلم يا مدرک تحصیلی دیگری می گیرند. با انجام چنین کارهایی آنها سعی می کنند علل مربوط به احساسات حقارت و کمبودشان را حذف کنند.


پروپوزال همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : ارتباط سرمایه اجتماعی با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانشجویان
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 26 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 146 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp18


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.