نشانه های انسانی خجالت زدگی عبارت اند از چشم انداختن به زیر، کنترل های لبخند (نظیر لبخندی که پس رانده می شود یا لبخندی که در آن فقط گوشه های لب بالا میروند)،

سر برگرداندن ها، و لمس کردن صورت. خجالت زدگی را با اضطراب اجتماعی مرتبط دانسته اند به تجربه شدید اضطراب در وضعیت های اجتماعی به ویژه وضعیت های غیر خانوادگی - زیرا نشانه های خجالت زدگی و اضطراب اجتماعی مشترک اند، نظیر ترس از ارزیابی منفی و اجتناب از چشم در چشم شدن. لیکن، افرادی که دچار اضطراب اجتماعی هستند، به نحوی کاملا متفاوت و برخلاف آنهایی که خجالت زده اند حالتهای چهره سایرین را پردازش می کنند.

در حالی که فرض را بر این گذاشته بودند که افراد خجالت زده از چشم در چشم شدن با دیگران پرهیز می کنند، هرچند محتاطانه توجهشان به این است که سایرین چطور نگاهشان می کنند، پژوهشگران دریافته اند که چنین نیست و اشخاص خجالت زده، برخلاف کسانی که دچار اضطرابای اجتماعی هستند، بازخورد عاطفی عملشان را نزد مخاطبانشان می جویند تا آسیبی را که ناشیگری اجتماعی شان موجیش شده، جبران کنند. بدین ترتیب، گرچه افراد خجالت زده ممکن است نگاهشان را بدزدند و چشم به زمین بدوزند، در عین حال به دنبال سرنخ هایی در مورد واکنش های عاطفی سایرین می گردند و این جست وجو را از طریق حالتهایی پی می گیرند که چشمان اشخاص دیگر حامل و ناقلش هستند.

پس با وجود اینکه معمولا می پنداشتیم که آدمهای خجالت زده فقط نگاهشان را می دزدند و به سویی دیگر می چرخانند، اکنون چنین تصور می شود که آنها به حالات چهرهی سایرین هم خیره می شوند، به خصوص به چشم ها، و مقصودشان این است که سرنخ هایی بیابند که به کمکشان بتوانند تصمیم بگیرند چگونه می توانند تصور نامطلوب سایرین را اصلاح کنند، یا صرفا بفهمند آیا کسی متوجه رفتار خجالت آور شان شده یا نه.


پروپوزال همراه با پنج فصل پایان نامه

مشخصات پروپوزال و پروژه:
عنوان : پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس حساسیت اضطرابی و عدم تحمل بلاتکلیفی و ذهن آگاهی در دانشجویان با توجه به جنسیت
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 28 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 148 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp11


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.