همه قشرها دوست دارند که دنیای تجارت را رونق ببخشند. وقتی محققان همه نمونه های شاغلان را بررسی کردند متوجه شدند که همه افراد خود را محدود به سطوح اختیارات خود می کنند، آنهایی که در رأس هستند و آنهایی که پیروی می کنند.

البته راههای دیگری نیز برای دسته بندی افراد شاغل وجود دارد تا با آن از شراكتشان در شرکت درک بهتری به دست بیاورند. پروفسور مایکل. جی. کرتون در تحقیقی در مؤسسه هتفیلد پلی تکنیک واقع در سنت آلبانز انگلستان، نقش کاری پانصد کارمند را بررسی کرد. او نقش هر کارمند را مرتبط با ارزش او در محل کارش قرار داد و آنها را بر اساس احساسشان نسبت به کارشان و کارهایی که از عهده اش بر می آمدند دسته بندی کرد. بیشتر افراد شامل دو دسته می شدند: وفق دهنده و مبتکر. وفق دهنده ها گروهی هستند که کارآیی ثابتی دارند، کارهای روزمره را بدون گله و شکایت انجام می دهند. مبتکرین نیازمند و مشتاق تغییر هستند. البته این دو گروه مکمل هم هستند و برای رشد شرکت ضروری هستند. حضور خود در محل کار، یا وضعیت کاری سابق خود را بررسی کنید.

احتمالا خیلی به این که نقش شما وفق دهنده است یا مبتکر، فکر نکرده اید. تفسیر افرادی که وفق پذیر هستند، بیش از رفقای مبتکر خود می توانند کارهایی را که به آنها محول شده است و نیاز به دقت و ظرافت دارد، انجام بدهند (و اغلب لذت ببرند). تحملشان برای کارهای تکراری زیاد است، نسبت به افراد خلاق در انجام دادن کارها دچار اشتباهات کمتری می شوند و بهتر از پس جزییات بر می آیند. در مقایسه با مبتكرين، وفق دهنده ها پیرو دستورات هستند. آنها علاقه ای به اتفاقات غیرمترقبه ندارند و بیشتر خواستار مسائل حدس زدنی هستند. آنها تلاش می کنند تا کارها را به خوبی انجام دهند، در حالی که مبتکرین سعی دارند کارها را متفاوت انجام دهند. اگر به آن ها حق انتخاب بدهند آنها ترجیح می دهند که کار در شرکت را انتخاب کنند چون به نظرشان در این صورت امنیت بیشتری دارند.


پروپوزال روش تحقیق همراه با پنج فصل

مشخصات پروپوزال پروپوزال روش تحقیق:
عنوان : بررسی ارتباط تعهد شغلی با خلاقیت در مدیران مدارس متوسطه
قسمت های یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحات پروپوزال: 27 صفحه
تعداد صفحات پنج فصل کامل پروژه با فهرست و منابع فارسی و لاتین : 108 صفحه


بعد از پرداخت این پروپوزال و پنج فصل پروژه همین پروپوزال بلافاصله قابل دانلود است.


کد فایل: zp07


قیمت این محصول :


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.