دانلود نمونه پروپوزال آماده روش تحقیق روانشناسی بالینی

 عنوان: مقایسه اضطراب اجتماعی، تصور بدنی و اُمید به زندگی در زنان و مردان متقاضی جراحی زیبایی با افراد عادی
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 35 صفحه
کد: 18 pz


قسمتی از این پروپوزال:

طرح پژوهش: تصمیم گیری درباره روش تحقیق بستگی به هدف تحقیق ماهیت مسأله مورد مطالعه و روش های مختلف بررسی آن دارد و روش تحقیق باید با توجه به مسأله مورد مطالعه انتخاب شود (ایزاک، 2000؛ به نقل از کافی، 1385). موضوع این پژوهش مقایسه اضطراب اجتماعی، تصور بدنی، اُمید به زندگی در افراد متقاضی جراحی زیبایی با افراد عادی می باشد و روش تحقیق از نوع علی - مقایسه ای می باشد. 

جامعه و نمونه پژوهش: در این پژوهش از روش پس رویدادی از نوع علی - مقایسه ای استفاده شده است. پس رویدادی به پژوهش هایی گفته می شود که در آن احتمال روابط علت و معلولی از طریق مشاهده یک موقعیت مورد پژوهش قرار می گیرد و عوامل علی موجه را در زمان گذشته جستجو می کند. کولینجر معتقد است که تحقیق پس رویدادی عبارت است از مطالعه عینی و منظمی که در آن پژوهشگر کنترل مستقیم بر متغیرهای مستقل ندارد در این روش استنتاج رابطه علی بین متغیرها بدون مداخله مستقیم در متغیرهای مداخله مستقیم در متغیرهای مستقل و وابسته صورت می گیرد ( دلاور، 1383).

در طرح علی مقایسه ای، پژوهشگر با مطالعه یک ویژگی در یک گروه و مقایسه آن با گروهی که فاقد آن ویژگی است، به کشف علت پدیده مورد پژوهش می پردازد. طرح گروه ملاک یا علی - مقایسه ای را می توان به عنوان پلی بین روش های تحقیق توصیفی و آزمایشی مورد توجه قرار داد ( دلاور، 1383). به دلیل اینکه انتخاب اعضای نمونه به صورت مستقیم از اعضای جامعه ممکن نبود و در ضمن فهرستی کامل از افراد جامعه مورد مطالعه وجود نداشت به همین دلیل امکان استفاده از روشهای نمونه گیری تصادفی ساده، منظم و طبقه ای میسر نبود.

لذا از روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای جهت گزینش و انتخاب اعضای نمونه پژوهش استفاده گردید از این رو حجم نمونه ٢٠۰ نفر از مردان و زنان 40-20 ساله که در طول یک ماه (آذر سال 1393) برای جراحی زیبایی به بیمارستانها و مراکز زیبایی شهرستان رشت مراجعه نموده بودند انجام گرفت. که از لحاظ سن، جنسیت، سطح تحصیلات و تأهل همتاسازی شده بودند و نمونه های عادی از همراهان داوطلبین بودند.

اعلام رضایت و همکاری، حتمی بودن زمان انجام عمل زیبایی توسط متخصص طی 15 روز آینده با گذراندن مراحل پزشکی، نداشتن دلیل طبی و ضروری برای انجام عمل زیبایی، انجام عمل زیبایی در اتاق عمل نه به صورت سرپایی و تزریق مواد در مطب معیار ورود و پذیرش افراد متقاضی جراحی زیبایی به پژوهش بود و انتخاب افراد غیر متقاضی نیز با همتا سازی سن، جنسیت، سطح تحصیلات و تأهل بود. پرسشنامه ها با همکاری و رضایت کل آزمودنی ها پاسخ داده شد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.