دانلود یک پروپوزال آماده مدیریت درباره عدم تقارن اطلاعاتی

 عنوان: بررسی رابطه عدم تقارن اطلاعاتی با نقدینگی و ریسک نقدینگی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 27 صفحه
کد: 11 pz


قسمتی از این پروپوزال:

عدم تقارن اطلاعاتی : در عدم تقارن اطلاعاتی ، اطلاعات یک طرف مبادله بیش از طرف دیگر است.یعنی اطلاعات مورد نیاز به صورتی نامتقارن و نابرار بین افراد توزیع می گردد که نتایج متفاوتی را نسبت به موضوعی واحد ایجاد می نماید. شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش :" اختلاف قیمت پیشنهادی خرید وفروش است ]27[که از جمله معیارهای نقدشوندگی می باشد که در تحقیقات اخیر به عنوان نماینده عدم تقارن اطلاعاتی مورد بررسی قرارگرفته است. تفاوت بالاترین قیمت پیشنهادی خرید و پایین ترین قیمت پیشنهادی فروش را، شکاف قیمت پیشنهادی خرید و فروش می نامند و معامله زمانی رخ می دهد که بالاترین قیمت پیشنهادی خرید و پایینترین قیمت پیشنهادی فروش، برابر باشند.

نقدشوندگی : نقدشوندگی ، به این معنی است که بتوان دارایی را بدون تحمل ضرر و زیان وهزینه ، به پول نقد تبدیل کرد.

دوگونه نقدینگی وجود دارد: • نقدینگی(یا نقدشوندگی) بازار • نقدینگی تامین مالی نقدشوندگی بازار یک ورقه بهادارزمانی مطلوب است که به راحتی بتوان آن را معامله نمود، به بیان دیگر شکاف بین قیمت های پیشنهاد خرید و فروش وارده برای آن کم ، نوسانات این دامنه کم و انعطاف قیمتی اش بالا باشد و البته همچنین کسب اطلاعات در مورد آن آسان باشد .

نقدینگی تامین مالی یک بانک یا سرمایه گذار زمانی مناسب ارزیابی می شود، که منابع مالی کافی به واسطه سرمایه خود یا وام های وثیقه ای (به وام هایی گفته می شود که وام گیرنده در ازای دریافت آن دارایی های را به ریسک نقدینگی : ریسک نقدینگی (نقدشوندگی) بازار عبارت است از خطر بدتر شدن وضعیت نقدینگی بازار هنگامی که فرد احتیاج به معامله دارایی اش دارد و ریسک نقدینگی تامین وجوه عبارت است از خطر عدم توانایی معامله گر در تامین مالی وضعیت خود (خرید یا نگهداری) و در نتیجه اجبار به رها نمودن آن.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.