نمونه پروپوزال آماده تربیتی بدنی رفتار حرکتی

 عنوان: تاثیر بازخورد خود کنترلی ویدیویی بر عملکرد و یادگیری شوت بسکتبال در پسران 17- 15 ساله
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 21 صفحه
شماره: 10 pz


قسمتی از این پروپوزال:

یکی از متغیرهای یادگیری که به شیوه های گوناگون مورد بررسی قرارگرفته است بازخوردمیباشد. محققین دریافته اندکه متغیر مذکور در فرایند یادگیری بسیار اهمیت دارد و اهمیت آن از دو جنبه عملی ونظری قابل توجیه است. از جنبه عملی تایید شده است که هر گونه اطلاعاتی که به فرد داده شود میتواند اورا به سوی عملکرد مطلوب وصحیح هدایت کند. از دیدگاه نظری نیز بسیاری از نظریه های موجود در یادگیری حرکتی که بر اساس نحوه استفاده سیستم حرکتی از اطلاعات مختلف درونی و یا بیرونی ایجاد شده اند، اساس کنترل حرکتی را بازخورد معرفی کرده اند (اشمیت و لی، 1387).

هرچند دانشمندان علوم حرکتی هم رای هستند که بازخورد افزوده در یادگیری نقش عمده ای بازی میکند، در این باره توافقی ندارند که مربی چگونه باید آن را ارائه دهد. افزایش موارد استفاده از نوار ویدئویی به عنوان بازخورد افزوده باعث می شود که مربیان و درمانگران به اطلاعات بیشتری درباره استفاده موثر ازآن نیازمند باشند. متاسفانه پژوهش هایی که درباره بازخورد ویدئویی انجام شده است و میتوان از آنها یک راهنمای عمل برای استفاده از نوار ویدئویی به عنوان بازخورد افزوده استخراج کرد ناچیز است (مگیل، 1389).

بیشتر تحقیقات بازخورد خودکنترلی مفید بودن آن را گزارش کرده اند ولی باقر لی (1385 ) و حبیبی ( 1388) نتایج متفاوتی به دست آورده اند. با اینکه تحقیقات زیادی در مورد بازخورد خودکنترلی انجام شده است ولی این تحقیقات کمتر در مورد یادگیری یک تکلیف پیچیده ورزشی رایج در جامعه که بازخورد ویدئویی به عنوان تنها منبع بازخورد در نظر گرفته شده باشد انجام شده است و به نظرمی رسد تحقیق مشابهی که بازخورد ویدئویی خودکنترلی بخش دشوار را بررسی کند انجام نشده باشد. همچنین بیشتر تحقیقات خود کنترلی در بزرگسالان و کودکان انجام شده است و این گروه سنی کمتر مورد توجه قرار گرفتند باتوجه به مطالب گفته شده به نظر می رسد انجام این تحقیق ضروری باشد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.