عنوان: اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان)
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 27 صفحه
شماره: 603


قسمتی از این پروپوزال:

روش تحقیق :

این پژوهش از نظرهدف، کاربردی و از منظر اجرای تحقیق، تحقیق توصیفی - پیمایشی محسوب می‌شود و روش گردآوری اطلاعات نیز میدانی می باشد. در این تحقیق به توصیف و تفسیر شرایط و روابط موجود پرداخته می شود و بررسی های انجام شده بر اساس این روش به صورت واقعی صورت می پذیرد و متغیرها در این روش دستکاری نمی شوند.

جامعه آماری جامعه آماری مجموعه اعضای حقیقی یا فرضی است که چون امکان پژوهش درباره کلیه اعضای جامعه وجود ندارد نتایج پژوهش درنمونه به آن انتقال داده می شود(دلاور، 1384: 89). با توجه به تعریف بیان شده و برای سنجش روابط احتمالی موجود بین عناصر آمیخته بازاریابی خدمات و وفاداری مشتریان، در این پژوهش کلیه بیمه گذارانی که از خدمات بیمه ایران در استان گیلان استفاده می کنند، مورد نظر بوده که جامعه آماری تحقیق را تشکیل می دهد.

نمونه و روش نمونه گیری:

نمونه؛ گروهی از اعضای یک جامعه تعریف شده است که اطلاعات مورد نیاز پژوهش به کمک آن حاصل می شود (همان منبع:89). در این تحقیق تمام شهرستانهای استان گیلان شامل 16 شهرستان به نوعی دربرگیرنده بیمه گذارانی می باشند که از خدمات بیمه ایران استفاده می کنند.

ازهر شهرستان تعدادی بیمه گذارا در تکمیل پرسشنامه مشارکت می کنند، در این پژوهش از روش نمونه گیری تصادفی غیر احتمالی در دسترس استفاده خواهیم نمود در طول ماه چند بار و در ساعات مختلفی از طول روز به دفتر نمایندگی های شرکت های بیمه ایران مراجعه نموده و پرسشنامه را در اختیار مشتریان یا بیمه گذاران قرار خواهیم داد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.