عنوان: مقایسه میزان رضایت ارباب رجوع از بعد سهولت سرعت و کیفیت ارائه خدمات در شعب مادر وکارگزاریهای رسمی سازمان تامین اجتماعی
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 26 صفحه
شماره: 598


قسمتی از این پروپوزال:

روش تحقیق:

این تحقیق بر اساس طرح تحقیق از نوع توصیفی، مقایسه ای و براساس هدف، از نوع کاربردی می باشد.

اجرای تحقیق توصیفی می تواند برای شناخت بیشتر شرایط موجود یا یاری دادن به فرآیند تصمیم گیری باشد. یکی از ابزارهای رایج برای جمع آوری داده ها، پرسشنامه می باشد. در تحقیق حاضر برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است.

پرسشنامه ای که جهت این تحقیق طراحی گردیده است، حاصل مطالعات کتابخانه ای و کمک و راهنمایی اساتید متخصص می باشد.ضمنابا توجه به داشتن دوجامعه و بدلیل اهمیت پاسخهای دریافتی جهت تجزیه وتحلیل دقیق اطلاعات برای محقق درکارگزاریها وشعب بطور مجزا در بالای پرسش نامه کلمه مربوط به کارگزاری یا شعبه درج گردید.

در این تحقیق از روشهای پارامتری آماری (میانگین ،نسبتها ،انحراف معیار،واریانس و...)بهره گرفته شده بدین ترتیب ابتدا هر متغیر در قالب جداول و شاخص آماری، توصیف می شود سپس جهت آزمون فرضیات آماری از روش آزمون t_test دوطرفه استفاده خواهد شد. هنگامی که بخواهیم دونمونه از دوجامعه مختلف را باهم مقایسه کنیم از این روش استفاده می کنیم.

در واقع در این روش میانگین های دوجامعه باهم مقایسه شده ودر مرحله بعد در مورد تفاوت آنها در دوجامعه بحث می شود.باید توجه داشت که هنگامی که تعداد جامعه از دو مورد بیشتر شود از روش تحلیل واریانس یکطرفه استفاده می شود.

در آزمون ازنوع،Tمبتنی بر گروه های مستقل دو نمونه تصادفی انتخاب وآنها را باهم مقایسه می کنند، تا یکسانی یا تفاوت میانگین های دو گروه معین گردد(ساعی،1381،226). در این پژوهش از نرم افزار SPSS جهت تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.