عنوان: آسیب شناسی موانع پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 23 صفحه
شماره: 564


قسمتی از این پروپوزال:

تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش: منظور از روایی این است که مقیاس و محتوای ابزار یا سوالات مندرج در ابزار دقیقاً متغیر ها و موضوع مورد مطالعه را بسنجد ( شریعتمداری ،1388ص164) در این پژوهش برای تعیین روایی و تأیید اینکه آیا سوالات و گویه ها فهرست شده برای سنجیدن اهداف مورد نظر مناسب هستند یا خیر ؛ از نظرات استاد راهنما و چندین متخصص که در این حوزه فعالیت داشته اند استفاده شد و بعد از جمع آوری نظرات و بررسی پیشنهادات این افراد، و بحث وگفتگو با استاد راهنما پرسشنامه مذکور تدوین گردید و پایایی آن تایید گردید.

پایایی عبارت است از این که: اگر یک وسیله اندازه گیری که برای سنجش متغیر وصفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مکان دیگر مورد استفاده قرار گیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود ( شریعتمداری، ص165،1388)برای بررسی پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد.

قابل ذکر است که ضریب آلفای کمتر از 60 درصد معمولا ضعیف، دامنه 70 درصد قابل قبول و دامنه بیش از 80 درصد خوب تلقی می گردد و هر چه ضریب به عدد یک نزدیکتر باشد، بهتر است(سکاران،1386، ص 385)در این پژوهش برای اطمینان از پایایی پرسشنامه ها، به اجرای آزمایشی پرسشنامه در نمونه ای با حجم 30 نفر پرداخته و پایایی آنها از طریق محاسبه آلفای کرونباخ (جدول 2-3) برآورد گردید.

ضریب آلفا برایپرسشنامه حاکی از آن است که پرسشنامه از پایایی استاندارد و مناسبی برخوردارمی باشد.پایایی پرسشنامه این تحقیق هم برای متغیر های تحقیق و هم کل پرسشنامه در جدول شماره 2-3و جدول شماره 3-3 نشان داده شده است. با توجه به این که مقادیر مذکور از حداقل قابل قبول( 7/0 )بیشتر است، پایایی مورد قبول واقع می گردد.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.