عنوان: ارزیابی اثربخشـی دوره‌های آموزشی اختصاصی ضمن‌خدمت تقـریرنویـسان قوه‌قضـائیه در شهر تهران
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 27 صفحه
شماره: 562


قسمتی از این پروپوزال:

روش تحقیق وسیله یا طریقه تعیین این امر است که چگونه یک گزاره تحقیق مورد تأیید قرار می‌گیرد یا رد می‌شود. به عبارت دیگر، روش تحقیق، چارچوب عملیات یا اقدامات جستجو‌گرایانه برای تحقق هدف پژوهش جهت آزمودن فرضیه یا پاسخ دادن به سؤال‌های تحقیق را فراهم می‌آورد (بازرگان و دیگران، 1385، 22).

روش پژوهش حاضر اگرچه از نوع توصیفی است، اما نباید از نظر دور داشت که به طور کلی تحقیق از نوع ارزشیابی است.

تحقیقات ارزشیابی برای اندازه‌گیری و سنجش دقیق کار و نتیجه به دست آمده از کار با مقیاس و شاخص‌های کمی و کیفی به کار می‌روند.

فرضیه بنیادی این روش تمایز و تفاوت افراد و توانایی آنها و قابلیت تغییر این توانایی‌ها و در نتیجه کارایی بر مبنای عملکرد آنهاست. (ویس ، 1998، 54)

نوع پژوهش

معمولاً تحقیق را به دو منظور انجام می‌دهند. نخست حل مسائل و مشکلاتی که در حال حاضر در محیط کار وجود دارد و دوم، افزودن به مجموعه دانش بشری در زمینه خاصی که مورد علاقه محقق است.

هنگامی که هدف تحقیق آزمودن نظریه‌ها، تبیین روابط بین پدیده‌ها و افزودن به مجموعه دانش موجود در یک زمینه خاص است آن تحقیق را بنیادی می‌نامیم اما وقتی هدف تحقیق، توسعه دانش کاربردی در زمینه خاص باشد تحقیق از نوع کاربردی می‌باشد(بازرگان و دیگران، 1385، 79).

پژوهش حاضر را می‌توان از نوع تحقیقات کاربردی محسوب نمود چرا که از نظریات، قانونمندی‌ها و تکنیک‌هایی که در تحقیقات بنیادی تنظیم گردیده در جهت حل مسائل واقعی استفاده شده است.

جامعه آماری جامعه آماری عبارت است از همه اعضای واقعی یا فرضی که علاقه‌مند هستیم یافته‌های پژوهش را به آنها تعمیم دهیم (دلاور،1378). یا به عبارت دیگر، جامعه آماری عبارت است از مقداری از عناصر مطلوب مورد نظر که حداقل دارای یک صفت مشخص باشند (آذر و مؤمنی، 1375).

برای بررسی ارزیابی اثربخشی دوره‌های آموزشی برگزار شده اختصاصی ضمن خدمت تقریرنویسان قوه قضائیه در شهر تهران، جامعه آماری شامل کلیه تقریرنویسان شاغل در شعبه‌های دادگستری شهر تهران و حوزه‌های ستاد است که در طول سالهای 1385 الی 1389 در دوره‌های آموزشی اختصاصی ضمن‌خدمت شرکت کرده‌اند و همچنین سرپرستان مستقیم آنها (مدیران دفاتر قضایی در شهر تهران) می‌باشد.

شامل 273 نفر تقریرنویس و 273 نفر مدیر دفتر قضایی و مجموعاً 546 نفر تعیین شده است.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.