عنوان: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
همه بندهای یک پروپوزال استاندارد: دارد
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word قابل ویرایش
تعداد صفحه: 24 صفحه
شماره 559


قسمتی از این پروپوزال:

چارچوب نظری چیست؟ چارچوب نظری به مجموعه ای از گزاره ها اطلاق میشود که به لحاظ نظری قادر به تبیین یا طبقه بندی متغیر وابسته یا اصلی تحقیق هستند. این گزاره ها ممکن است از یک نظریه خاص گرفته شده باشند یا تلفیقی از نظریات مختلف باشند که همگرایی آنها به لحاظ نظری توسط محقق ثابت شده باشد (مجید حیدری چروده ، 1391،ص1)

بر اساس نظریه مورگان و هانت (1994)بازاریابی رابطه ای شامل تمامی فعالیت های بازاریابی که برای ایجاد، توسعه و حفظ رابطه ای بلند مدت و موفق با مشتریان انجام می گیرد ، است. خدمات فرآیندی شامل مجموعه ای از فعالیت های کم وبیش نامحسوس و معمولی که البته همیشه ضروری نیستند و در اثر تعاملات بین مشتری و کارکنان خدمات و یا منابع فیزیکی یا کالاها و یا سیستم های ارائه دهنده خدمات اتفاق می افتد، که به عنوان راه حلی برای مشکلات مشتری ارائه شده است(گرونروس،2000،ص46).

کیفیت ارتباط برای ارزیابی استحکام رابطه و درجه رضایت از تأمین خواسته ها و انتظارات مشتری ضروری است(کروسبی و اوانز و کولز،1990؛اسمیت،1998) گیسکنس و استینکمپ(1995) اعتماد را به عنوان حدی که یک شرکت معتقد است که شریک مبادلاتی اش خوش اندیش و امین است، بیان کردند. الیو ر) ۱۹۹۷ ، ص،3)وفاداری مشتری را به عنوان " تعهد عمیقانه به یک محصول یا خدمت ممتاز که موجب خرید مکرر برند یا مجموعه برند یکسان در آینده می شود، البته با وجود عوامل موقعیتی و تلاش های بازاریابی که به طور بالقوه موجب تغییر رفتار می شو د" تعریف می کند.

تعریف متغیرهای تحقیق: متغیر وابسته، متغیری است که هدف محقق تشریح یا پیش بینی تغییرپذیری آن است. به عبارت دیگر یک متغیر اصلی است که در قالب یک مساله تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. در این تحقیق کیفیت روابط با مولفه های اعتماد و رضایتمندی رابطه و وفاداری مشتریان به عنوان متغییرهای وابسته در نظر گرفته شده است. متغیر مستقل یک ویژگی یا خصوصیت است که بعد از انتخاب توسط محقق اندازه گیری میشود یا در آن دخالت یا دستکاری میشود و مقادیری را می پذیرد تا تاثیر یا ارتباطش بر روی متغیر دیگری (وابسته) مشاهده شود. متغیر مستقل پیش فرض متغیر وابسته است.

به عبارت دیگر این متغیر، مقدمه و متغیر وابسته نتیجه است. به عبارتی روشن تر می توان گفت که تغییر در متغیر مستقل، تغییرات قانونمندی در متغیر وابسته بوجود می آورد. بنابراین در هر آزمایش تجربی متغیر مستقل همان محرک است. در تحقیق آزمایشی، متغیر مستقل به وسیله آزمایش کننده دستکاری میشود تا تأثیرات تغییرات آن بر متغیر دیگری که وابسته فرض شده است، مشاهده واندازه گیری شود. در این تحقیق تاکتیک های بازاریابی رابطه مند با مولفه های پاداش محسوس ، ارتباطات فردی، مکاتبات مستقیم به عنوان متغییر مستقل تحقیق در نظر گرفته شده است.


قیمت با تخفیف ویژه:


 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.