استفاده مطلوب از سرمایه های سازمانی در ایجاد بهره وری نقش بسزایی دارد امروزه چون در مدیریت علمی، منابع انسانی به عنوان سرمایه عمده به شمار می آید لذا در ایجاد بهره وری در سازمان حائز اهمیت است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
مطالعه تطبیقی مدیریت منابع انسانی از دیدگاه امام علی(ع) و نظریه های مدیریت منابع انسانی معاصر

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
20 صفحه
شماره:
499


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

امروزه نقش فزاینده نیروی انسانی در رشد و توسعه جامعه و سهم برتر آن در تعالی کشور بر کسی پوشیده نیست. اگر بر این اعتقاد هستیم که مقدمه و پیش نیاز یک جامعه متعالی و توسعه یافته، داشتن سازمانها و نهادهای توسعه یافته است. آن سازمانها اعتبار و اقتدار خود را بواسطه وجود منابع انسانی متعهد و متخصص بعنوان سرمایه های اصلی کسب می نمایند. چنانچه اشاره شد مهم ترین منشاء قدرت سازمانها برخورداری از منابع انسانی شایسته و اصلح است ولی متأسفانه در گذشته توجه چندانی به نقش و جایگاه رفیع آن در توسعه نشده و نمی شود. منابع انسانی بعنوان موثرترین عامل در توفیق مدیریت ها همواره باید مورد توجه و عنایت ویژه ای قرار گیرد.

روشن است که در نظام اداری جامعه ما در سطوح مختلف مدیران و کارکنان سرمایه های ارزشمند و متعهد و متخصص با ویژگی ها و خصلت های بارز و برجسته وجود داشته و دارد. طبیعی است که در فرایند مدیریت ورهبری منابع انسانی نه تنها به چنین افرادی نیاز است بلکه باید نظام اداری با بهره گیری و پیوند مناسب با آموزه های اسلامی و سیره معصومین(ع) و نیز یافته های علمی بگونه ای نظام مند ارزشها و قابلیت های مورد نیاز را بطور مداوم در وجود آنان نهادینه ساخته و برای بالندگی و بقای نظام اداری شرایط جذب، گزینش بکارگماری و حفظ و نگهداشت منابع انسانی را فراهم سازد. در شرایط کنونی مهم ترین اقدام عاجل، ایجاد تحول اساسی در منابع انسانی مبتنی بر بینش و بصیرت الهام گرفته از ارزشهای اسلامی بویژه ائمه معصومین(ع) و بومی سازی نظریات دانشمندان معاصر این حوزه در جامعه خودمان می باشد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.