توسعه های واحد صنعتی مبتنی بر شرایطی خاص صورت می پذیرد و به همین دلیل است که الگو های متفاوتی را در این زمینه می توان شاهد بود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
ارائه مدل مطلوب توسعه زیر ساخت های صنعت چرم

سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
48 صفحه
شماره:
392


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

انجام این تحقیق ظرفیت ها و تنگناهای توسعه زیر ساخت های اقتصادی-اجتماعی صنعت چرم را بررسی نموده و به مدیران و سیاست گذاران و صنعتگران درعرصه چرم در ایفای مسؤولیت های خود یاری می رساند.

رقابتی شدن بازارها، تغییر در نیاز ها و علایق مشتریان، فرایند جهانی شدن و ضرورت پیوستن به سازمان جهانی تجارت و پیشرفت فناوری و تاثیر آن بر تولید کالا ها و خدمات، ضرورت مطالعه و پژوهش را پیش از هرگونه فعالیت صنعتی و تجاری برای شرکت ها و مؤسسات در صنعت چرم بیش از پیش آشکار می کند و زمینه های مناسب برای تولید و فعالیت واحد ها و بنگاه های تولیدی چرم را مورد شناسایی قرار داده و به شناسایی معضلات و مشکلات آنها می پردازد و زمینه ارتقای کیفی سایر خدمات و فعالیت های سازمان های موجود در تولید چرم را نیز فراهم می آورد. با توجه به اینکه همیشه خلاء زیادی بین صنعت چرم و دانشگاه وجود دارد و تا به حال تحقیق و پژوهشی بسیار اندکی در زمینه صنعت چرم انجام گرفته است باید شرایطی محیا شود تا این خلاء پر شود.

1- صنعت چرم می تواند با تهیه برنامه ای مشخص، گامی اساسی در جهت هدفمند كردن فعالیت های سازمانی خود بردارد. 2-ایجاد ارتباط موثر بین صنعت چرم و دانشگاه 3- ایجاد رابطه موثر بین ذی نفعان و صنعت چرم 4- ایجاد رویکردی موثر در بهبود بهره وری و عملکرد صنعت چرم 5- ایجاد مدلی موثر برای ساختارهای داخلی و خارجی صنعت چرم 6- ایجاد دیدگاهی جدید برای مدیران صنعت چرم 7- ایجاد رویکردی جدید برای مدیران صنایع و موسسات مرتبط با صنعت چرم

اهداف پژوهش

با توجه به اینکه صنعت چرم در سال های اخیر با افت و رکود مواجه می باشد در این پژوهش عوامل موثر بر توسعه زیر ساخت های مطلوب صنعت چرم را شناسایی کرده و بعد از رتبه بندی و اولویت بندی عوامل راهکارهای مناسبی برای توسعه زیر ساخت های مطلوب صنعت چرم ارائه خواهیم نمود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.