دانشجویانی که مایل هستند هرچه سریعتر پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی را ارائه دهند می توانند پروپوزال آماده ی این رشته را از سایت خرید کنند.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال

متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی رابطه بین سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی سازمانی در سازمان بیمه سلامت استان گیلان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
28 صفحه
شماره:
342


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که مایل هستند هرچه سریعتر پروپوزال رشته مدیریت بازرگانی را ارائه دهند می توانند پروپوزال آماده ی این رشته را از سایت خرید کنند. از اهداف طراحی رشته مدیریت بازرگانی می توانیم به :افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت و آشنایی دقیق دانشجویان با وظایف اساسی سازمانهای دولتی و خصوصی بازرگانی اشاره داشته باشیم. دانشجویان رشته مدیریت بازرگانی پس از گذراندن واحدهای نظری بایستی به عنوان واحدهای عملی پایان نامه ای را به اساتید خود ارائه دهند. ارائه پایان نامه فرصت مناسب را برای دانشجو فراهم می کنند تا به طور جدی و عملی با هر آنچه تاکنون خوانده اند روبرو شود . کمتری را تجربه نمایند (اهمیت تعارض و ضرورت مدیریت اثربخش آن، باعث شده است که مطالعه تعارض در سازمان مورد علاقه محققان و صاحب نظران مدیریتی و سازمانی قرار گیرد.

در این بین، توجه به نحوه مدیریت تعارض در سازمان می‌تواند به مدیران کمک کند تا شرایطی فراهم آورند که افراد، تعارض و تضاد فیاضی، 1388: 92). بی شک مدیران نقش تعیین کننده ای را در افزایش اثربخشی سازمان های بیمه بر عهده دارند و در این میان مدیریت تعارض در این گونه سازمان ها از اهمیت به سزایی برخوردار است. وجود محیطی آرام توام با سلامت سازمانی از ضروریات سازمان های بیمه می باشد. صاحب نظران معتقدند که مدیران معمولا در برخورد با تعارض و اداره آن از پنج سبک (رقابت، همکاری، مصالحه، سازش و اجتناب) استفاده می نمایند. بررسی تحقیقات انجام شده در این زمینه، این مطلب را بیان می دارد که هریک از سبک های مدیریت تعارض در موقعیتی مفید و سازنده است (قوی اندام، 1386: 146). در حالی که این سوال پیش می آید که با توجه به ضرورت کارکرد موثر سازمان بیمه، کدام یک از سبک های مدیریت تعارض، اثربخشی سازمانی را افزایش داده و کدام یک اثربخشی سازمانی را کاهش می دهد و آیا بین سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی سازمانی سازمان های بیمه رابطه وجود دارد یا خیر. بنابراین موضوع پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین سبک های مدیریت تعارض و اثربخشی سازمانی در سازمان بیمه سلامت می باشد. در این پژوهش تلاش می شود نحوه مدیریت تعارض در بین مدیران و اثربخشی سازمانی کارکنان بررسی شده و تفاوت سبک های حل تعارض در آن ها مورد سنجش قرار گیرد.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.