هیچ کس نمی تواند منابع استفاده از تکنولوژی اطلاعات را انکار کند. تاثیر تکنولوژی اطلاعات در بخش دولتی و خصوصی کاملاً مشخص و مستند بوده و تحقیقات آکادمیک در تایید این مساله فراوان می باشد
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی تاثیر سبک رهبری بر پذیرش تکنولوژی اطلاعات توسط کارکنان 20 شرکت دولتی استان گیلان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
32 صفحه
شماره:
329


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

هیچ کس نمی تواند منابع استفاده از تکنولوژی اطلاعات را انکار کند. تاثیر تکنولوژی اطلاعات در بخش دولتی و خصوصی کاملاً مشخص و مستند بوده و تحقیقات آکادمیک در تایید این مساله فراوان می باشد (2009، cooper& Gallagher) . مسئله ای که با آن روبرو هستیم این است که چرا در استقرار و اتخاذ تکنولوژی در مقایسه با بخش های خصوصی تفاوت های فاحشی وجود دارد. که این تفاوت ها باعث هدر رفتن منابع و انحراف تحویل خدمات در بخش دولتی گردیده است. تا این زمان در ادبیات منتشر شده شاهد مطالعات تجربی در مورد تفاوت های سیستماتیک بین بخش دولتی و خصوصی در زمینه کاربرد اتخاذ IT نبوده ایم. در سازمان های دولتی، پرسنل درک روشنی از استراتژیی که باعث کاهش هزینه ها و افزایش میزان اتخاذ تکنولوژی میشود ندارند(2004، Wong &Weleh).

مدل پذیرش فناوری اطلاعات TAM برای تعیین عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط کاربران تیم های اطلاعاتی در سال (1989) توسط دیویس معرفی شد ( محقر و شیر محمدی ،1383 ) محققان و اندیشمندان متعددی به بسط و گسترش این مدل با عوامل مختلف پرداخته. حال آنکه با توجه به اقدامات مدیریتی کاربردی مانند برنامه ها و روش های آموزشی و نیز حمایت تکنیکی سازمانی که می تواند نقش مهمی بر کاربرد تکنولوژی ایفا کنند.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.