مدت‏ها پیش از این "ماکیاولی" گفته بود "پیش‏نگری منافع فراوانی به همراه دارد"؛ با این وجود او به این مساله اشاره نکرده بود که چگونه یک سازمان، نهاد و یا بنگاه کسب و کار، می‏تواند قابلیت پیش‏نگری خود را به منظور کشف و شناسایی فرصت‏های طلایی و پرهیز از پرتگاه‏های غفلت‏زدگی راهبردی، بهبود بخشد.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی ضرورت‌ها و ابعاد آینده‌پژوهی در سازمان حج وزیارت


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
31 صفحه
شماره:
318


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد می توانند سایت های بسیاری را پیدا کنند که شرایط دانلود پروپوزال این رشته را به صورت رایگان دارند. دانشجویانی که رشته مدیریت را برای تحصیل خود انتخاب می کنند بایستی پس از فارغ التحصیلی نحوه بکارگیری نیروهای انسانی را یاد گرفته باشند .

در مدیریت به کارگیری موثر و کارآمد منابع انسانی در برنامه ریزی, سازماندهی و هدایت و کنترل برای حصول اهداف سازمان مورد توجه می باشد. بایستی متذکر شویم که به کار گیری از منابع انسانی بایستی مورد قبول نظام ارزشی باشد. دانشجویان این رشته در طول دوران تحصیل با ویژگی ها و جزئیات نظام ارزشی آشنا می‌شوند. مدت‏ها پیش از این "ماکیاولی" گفته بود "پیش‏نگری منافع فراوانی به همراه دارد"؛ با این وجود او به این مساله اشاره نکرده بود که چگونه یک سازمان، نهاد و یا بنگاه کسب و کار، می‏تواند قابلیت پیش‏نگری خود را به منظور کشف و شناسایی فرصت‏های طلایی و پرهیز از پرتگاه‏های غفلت‏زدگی راهبردی، بهبود بخشد. (خزائی، 1390)

در پایان دهه 1960 دو تغییر مهم در دیدگاه مردم نسبت به آینده در حال شکل‌گیری بود؛ تغییر اول آن که مردم کم کم متقاعد می‌شدند که "مطالعه و بررسی آینده امکان پذیر است". تغییر دوم نیز شناخت و تشخیص این نکته بود که "جهان آینده انعطاف‌پذیر است". بنابراین دیگر مطالعه آینده صرفاً یک سرگرمی ‌بیهوده برای افرادی نبود که می‌خواهند طالع خود را بدانند، بلکه وظیفه اساسی هر انسانی شده بود که می‌خواست آگاهانه انتخاب و هوشمندانه عمل کند. این دو تغییر در طرز تفکر مردم نسبت به آینده، نه تنها مطالعه آینده را موجه و عقلانی جلوه داد، بلکه آن را به یک ضرورت تبدیل کرد. این ضرورت تنها از سوی دانشمندان و پژوهشگران احساس نمی‌شد؛ مقام‌های دولتی، بازرگانان، استادان دانش گاه‌ها، آموزگاران و دیگران نیز آن را احساس می‌کردند. (ملکی فر و همکاران، 1386،50 .

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.