دانشجویانی که تمایل دارند در فرصت خود صرفه جویی کنند می توانند پروپوزال رشته مدیریت را به آسانی از سایت های معتبر خریداری کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی عوامل موثر برتصادفات جاده ای استان اردبیل مورد مطالعه محور اردبیل - مغان


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
37 صفحه
شماره:
303


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

دانشجویانی که تمایل دارند در فرصت خود صرفه جویی کنند می توانند پروپوزال رشته مدیریت را به آسانی از سایت های معتبر خریداری کنند. مدیریت بازاریابی یکی از گرایش های محبوب رشته مدیریت است که بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل در رشته ی مدیریت مقطع کارشناسی به سمت این رشته در مقطع کارشناسی ارشد تمایل پیدا می‌کنند. دانشجویانی که در رشته مدیریت بازاریابی فارغ التحصیل می‌شوند در حوزه‌های بازاریابی تخصص پیدا می‌کنند و می‌توانند در این زمینه ها فعالیت کنند.اگر این دانشجویان بتوانند ایده های مناسبی را برای حل مشکلات مربوط به حوزه بازاریابی ارائه دهند وظیفه خود را نسبت به این رشته اجرا کرده اند.

امروزه مسئله حوادث رانندگی و بروز تصادفات زیاد را تهدیدی جدی برای سلامت عمومی محسوب می کنند که اثرات شوم و زیان بار آن بر پیکره جوامع بسیار مشهود و بارز است . در حال حاضر تعداد تصادفات جاده ای در کشور ما رو به افزایش است . بدلیل وسعت پهناور کشور ، رشد جمعیت ، افزایش مالکیت وسایل نقلیه و در نتیجه افزایش تبادلات درون و برون منطقه ای ،حوادث ترافیکی به یکی از معضلات مهم بخش حمل و نقل کشور و متعاقباً استان تبدیل شده است. متأسفانه ایران نیز یکی از کشورهایی است که بیشترین موارد مرگ و میر و جراحت ناشی ازتصادفات را دارد. مطالعات در کشور ما نشان می دهد که در حال حاضر، در ایران با دارا بودن بیش از 161714 کیلومتر جاده و 5/5 میلیون اتومبیل سالانه بیش از 25000 نفردر اثر تصادفات ناشی از وسایل نقلیه کشته و بیش از 100000 نفر در سال مجروح و مصدوم می شوند

 خرید آنلاین و دانلود فوری این پروپوزال (این پروپوزال در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد) سال انتشار : 1403

69000 تومان

با نخفیف : 49000 تومان

قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.