خرید پروپوزال آماده رشته مدیریت دولتی برای دانشجویان این رشته که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند گزینه خوبی خواهد بود.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

رابطه بین یادگیری سازمانی با کار آفرینی سازمانی در كارخانجات نورد و لوله صفا


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
39 صفحه
شماره:
292


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

خرید پروپوزال آماده رشته مدیریت دولتی برای دانشجویان این رشته که در مقطع کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند گزینه خوبی خواهد بود. افرادی که علاقه مند به کار در سازمان های دولتی هستند می توانند رشته مدیریت دولتی را برای تحصیل در مقاطع بالاتر انتخاب کنند .یکی از اهداف طراحی رشته مدیریت دولتی توانمندسازی افراد برای قبول مسئولیت با تخصص های مورد نیاز در سازمانها و ادارات دولتی و خصوصی می باشد. با توجه به این هدف دانشجویانی که در رشته مدیریت دولتی فارغ التحصیل می شوند بایستی توانایی قبول مسئولیت با تخصص های مورد نیاز در شرکتهای دولتی و خصوصی را کسب کرده باشند.

با شناخت ماهیت، اجزاء، مدل ها و روش های سنجش، اندازه گیری و ارزش گذاری یادگیری سازمانی، امکان طرح ریزی و بهینه سازی، کنترل و نظارت مستمر بر آن، در شرکت ها مهیا می شود. با طرح مفهوم ارزش یادگیری سازمانی شاید بتوان چنین ادعا نمود که بخش عظیمی از تفاوت ارزش بازاری و ارزش دفتری شرکت ها و میزان بازار گرایی و موفقیت آنها در بخش بازار را با ارزش یادگیری سازمانی آنها تبیین خواهد شد. در مورد اهمیت و ضرورت یادگیری سازمانی می توان به این مورد اشاره داشت که یادگیری به خاطر نفس یادگیری نیست، بلکه برای موفقیت و توسعه سازمان است. در صورت عدم یادگیری، سازمان هزینه های سنگین ندانستن، یا دوباره کاری و عدم کارآیی و به هدر دادن منابع و مهارت ها را متحمل شده و شاهد از دست دادن اعتماد به نفس در افراد و کاهش درآمد به دلیل عدم نوآوری خواهد بود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.