برای دانشجویانی که در رشته مدیریت صنعتی تحصیل می کنند و به دنبال پروپوزال تکمیل شده این رشته هستند پیشنهاد می کنیم آن را از سایت ما دانلود کنند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:
تلفیق تکنیک تحلیل پوششی داده‌ها DEA با کارت امتیازی متوازن BSC برای ارزیابی و مقایسه عملکرد شعب بانک تجارت
سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
33 صفحه
شماره:
280


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

برای دانشجویانی که در رشته مدیریت صنعتی تحصیل می کنند و به دنبال پروپوزال تکمیل شده این رشته هستند پیشنهاد می کنیم آن را از سایت ما دانلود کنند. رشته مدیریت صنعتی از گرایش های رشته مدیریت می باشد که با هدف تربیت مدیران نیروی انسانی سازمان های صنعتی طراحی شده است. دانشجویانی که در رشته مدیریت صنعتی فارغ التحصیل می شوند بایستی بتوانند سازمان های صنعتی را به خوبی مدیریت کنند. اگر دانشجویانی که رشته مدیریت صنعتی را برای گرایش خود انتخاب کرده اند در موقع نوشتن پایان نامه وقت کافی را برای آن صرف کرده باشند و توانسته باشند مطالعات کافی در گستره موضوع انتخابی داشته باشند این شانس را خواهند داشت که تجربیات مفیدی را جمع آوری کنند. از آنجا كه در مجموع بهره‌وری اقتصاد کشور با رشد خفیفی افزایش یافته لیکن عملکرد کلی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی با توجه به منابع مادی و انسانی که در اختیار دارند قابل توجیه نمی‌باشد.

بنابراین بی توجهی به مشکلاتی نظیر پایین بودن بهره‌وری نسبی علاوه بر اینکه فرصت رشد و توسعه اقتصادی را سلب می‌نماید می‌تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی در آینده باشد (عباسیان،1386). رشد بهره‌وري بر بسياري از پديده هاي اصلي اقتصادي و سياسي و اجتماعي نظير كاهش سطح تورم، افزايش رفاه عمومي، افزايش توان رقابت اقتصادي و افزايش سطح اشتغال بسيار موثر است. در نگاهی ساده بهره‌وری نسبت بازده به منافع مصرف شده است؛ لذا اگر با هزینه یکسان کالا و خدمات بیشتری تولید شود یا مقدار معینی محصول با هزینه کمتری تولید شود، منافعی برای کل جامعه حاصل می‌شود که می‌تواند برای تأمین زندگی بهتر افراد جامعه موثر باشد. لیکن دستیابی به بهره‌وری بالاترین هدف و ارزشمندترین در همه سازمان‌هاست به گونه ای که چرخه بهره‌وری در مراحل چهارگانه اندازه گیری – تحلیل – برنامه ریزی و اجرا باید در سازمان‌ها استقرار یابد. مهم‌ترین ویژگی این چرخه شکل گیری بر محورهای عملی و کمیت پذیر بودن شاخص‌های آن است (محمدی،1389).

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.