یکی از پیشنهادات عالی برای دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی مراجعه به سایت های معتبر برای مطالعه نمونه پروپوزال تکمیل شده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل پروپوزال


متغیرهای اصلی این پروپوزال:

بررسی موانع استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز استان اردبیل


سال نگارش:
جدید
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
36 صفحه
شماره:
256


توضیحات و بخش هایی از این پروپوزال:

یکی از پیشنهادات عالی برای دانشجویان رشته مدیریت بازاریابی مراجعه به سایت های معتبر برای مطالعه نمونه پروپوزال تکمیل شده است. مدیریت بازاریابی یکی از محبوب ترین رشته ها در میان شاخه های رشته مدیریت می باشد زیرا این رشته در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجرا می باشد. بایستی به این نکته توجه داشته باشیم که بازاریابی فقط ایجاد تقاضا برای محصول نمی باشد. به طیف وسیعی از فعالیت ها واژه ی بازار یابی را اطلاق می دهند .واحد بازاریابی فقط فروش و جذب مشتری نمی باشد بلکه این دو کار از کار های عمده این رشته می باشندو دانشجویانی که این رشته را می‌خوانند با جزئیات دیگری از این رشته آشنا می‌شوند.

باید توجه داشت که با برقرای دولت الکترونیک، ارتباطات الکترونیکی بین سازمان ها برقرار می شود که این امر نه تنها باعث، تسریع در امور اداری و جلوگیری از اتلاف وقت کارکنان و ارباب رجوع می شود بلکه باعث کاهش رفت و آمدها و ترافیک درون شهری و افزایش سرعت اطلاع رسانی از شرکت مادر به شرکت های زیر مجموعه و افزایش سرعت ارتباطات شرکت های زیر مجموعه با یکدیگر را به دنبال خواهد داشت (احمدی قوچان عتیق، 1390). اصولاً استقرار دولت الکترونیکی برای کشورهای توسعه یافته بسیار آسان تر از کشورهایی نظیر ایران است. مفهوم دولت در ایران با کشورهای غربی پیشتاز استقرار دولت الکترونیکی بسیارمتفاوت است (باکاس،2001). همچنین دولت ایران حجیم است و کاربرد فراگیر فناوری اطلاعات در کلیه کارهای دولتی دامنه گسترده ای پیدا می کند و هنوز بخش عمده ای از آن به صورت کاملا متمرکز اداره می شود.

 خرید آنلاین و دانلود فوری این محصول (این محصول در هیچ سایت مشابهی وجود ندارد)

قیمت : 49000 تومان
قبل از کلیک ابتدا شماره یا کد فایل را یادداشت کنید در مرحله بعد باید وارد کنید.

انتخاب جدیدترین موضوعات پایان نامه روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی و انجام تخصصی پروپوزال(دانلود نمونه کار پروپوزال)::

شماره تماس: 09011853901
جهت ارسال سریع پیام در پیام رسان های زیر نام هر یک را لمس کنید.