لیست چند موضوع برای پایان نامه کارشناسی ارشد مشاوره و راهنمایی می تواند راه حل مناسبی برای انتخاب عنوان شما باشد که تنها باید به ما اعتماد کنید.

امکان ارائه رایگان موضوع در ایران پژوهش وجود ندارد زیرا موضوعات ما اصولا استاندارد و تازه است و چنین موضوعی نمی تواند در فضای عمومی انتشار یابد.

زیرا طراحی عنوان پایان نامه کار سخت ، هزینه بر و دشواری است که هیچ موسسه ای این کار را انجام نمی دهد و موضوعات پیش پا افتاده و تکراری را به دانشجویان می دهد.

مسئله خطرناکی که در کمین دانشجویان ناآگاه وجود دارد این است که در یک موسسه ای ممکن است تنها چند تحقیق از قبل انجام شده با تغییر اندک و جزئی موضوع و عنوان در قالب پژوهشی جدید به فرد پیشنهاد شود که اگر به هر دلیلی از جمله ضعف های سیستم استعلام و یا سهل انگاری مسئولین پژوهشی دانشگاه تصویب شود محقق یک کار آماده را با اندکی تغییر در اختیار شما قرار می دهد.

اما راه چاره چیست؟

دو راه اساسی برای مقابله با این مشکل پیشنهاد می شود که راه نخست بسیار مطمئن تر است.

راه حل اول: بهترین راه این است که متغیر اصلی را خودتان پیشنهاد دهید تا موضوع بر اساس آن طراحی شود که به این شکل احتمال هر گونه تقلبی بسیار کم می شود. مثلا دانشجویی می خواهد در زمینه CBT کار کند. این متغیر به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات مربوط پیشینه آن را پیدا کنید زیرا تحقیقات کمی در این زمینه انجام شده است.

راه حل دوم: هر موضوعی که به شما پیشنهاد می شود تک تک متغیرهای آن را در تمام پایگاه های اطلاعاتی داخل و خارج جستجو کنید. بهترین معادل آن موضوع را به انگلیسی پیدا کنید و در پایگاه های بین المللی نیز جستجو کنید.

راه های دیگری نیز وجود دارد که در مقالات دیگر گفته شده است. ما تمام این استعلام ها را می گیریم و شما نیز تمام تلاشتان را انجام دهید تا از جدید بودن موضوع مطمئن شوید.


مشاوره و انجام پروپوزال، مقاله علمی پژوهشی و isi ، پروژه و تحلیل آماری با spss:
مشاور:علی محمدی
شماره تماس: 09011853901
ايميل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید