به طور معمول نرم افزار SPSS پرکاربردترین نرم افزار مورد استفاده در انجام فصل 4 پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت می باشد، البته باید توجه داشت که انجام فصل چهار با کمک نرم افزار های دیگری مانند لیزرل، اموس، مینی تب، ای اچ پی و ... هم انجام می شود.

مقدمه

یک کار تحقیقی دانشجویی که به صورت پایان نامه انجام می شود دارای چارچوب ها و قوانینی می باشد.

پایان نامه های دانشگاهی معمولا از پنج فصل تشکیل شده، و استراتژی های هر فصل هم مشخص می باشد.

انجام جان مایع اصلی کار یا همان ایده پژوهش به طور معمول در فصل چهارم صورت می پذیرد، از همین رو در تنظیم پایان نامه های دانشجویی انجام فصل چهار و پنج که به نتیجه گیری از انجام تحقیق می پردازد، مهم می باشد.

طرح استراتژیک تحقیقات

در این مرحله محقق باید حوزه علاقه خود را شناخته ایده ها را جهت پالایش موضوع ایجاد و ارزیابی کند و از مربی و همکاران فیدبک بگیرد و شدنی بودن پروژه را با احتساب منابع مورد نیاز شناسایی کند.

اکنون ایده ها باید به طرح استراتژیک تبدیل شود.

برای این که هر تلاشی منجمله پژوهش موفق باشد استراتژی باید معین شود.

یک تیم ورزشی بازی را نمی برد مگر این که طرح عالی داشته باشد.

ارائه استراتژی بخشی از مرحله انتخاب موضوع است. هر قدم کلی باید تجزیه و تحلیل و بصورت گزارش نوشته شود.

یک موضوع تحقیق خوب بودن طرح صحیح به نتایج خوب نمی رسد.

فصل چهار پایان نامه

انجام فصل چهار پایان نامه های دانشجویی مهم ترین قسمت کار دانشجو در زمان انجام پایان نامه و تحقیقات رشته های مختلف تحصیلی می باشد.

در رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی، مدیریت و بسیاری از رشته های دیگر انجام فصل 4 با کمک نرم افزار های آماری صورت می گیرد.

از همین رو انجام درست تکنیک های آماری و استفاده درست از نرم افزار های مرتبط در هنگام ورود داده ها و اطلاعات در تعیین امتیاز به پایان نامه و یا طرح های پژوهشی و پایان نامه ها تاثیرگذار خواهد بود.

در بین نرم افزار های آماری مورد استفاده برای انجام تحلیل آماری پایان نامه های دانشجویی، پرکاربرد ترین نرم افزار، اس پی اس اس می باشد.

در مجموعه پژوهش ایران کارشناسان آماری آماده برای ارائه خدامت تحلیل آماری پایان نامه های دانشجویی در زمینه رشته مدیریت با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس می باشند.


مشاوره پژوهشی، راهنمایی نگارش پروپوزال، پروژه های دانشجویی، مقالات و پایان نامه های دانشگاهی، انجام خدمات تحلیل آماری توسط کارشناسان پژوهشی مجرب
مشاور : محسن سیدی
شماره موبایل: 09367824546
پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید