تحقیق زیر درباره سرطان می باشد . و شامل : تاریخچه سرطان چه نوع بیماری است ، نام گذاری انواع سرطان ها، تفاوت مولکولی سلول در قدیم هم وجود داشته است؛ اما در عصر حاضر به سبب افزایش آلودگی های محیط طبیعی افراد بیشتری به آن دچار می شوند.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
26 صفحه
کد:
814 mb


توضیحات:

تحقیق زیر درباره سرطان می باشد . و شامل : تاریخچه سرطان چه نوع بیماری است ، نام گذاری انواع سرطان ها، تفاوت مولکولی سلول سالم و سرطانی، همه گیری (اپیدمی) سرطان، عوامل کلی سرطان، علایم و عوارض عمومی سرطان چیست، کاهش ناگهانی وزن، تب، خستگی، درد، تغییرات پوستی، علایم و عوارض اختصاصی سرطان، تغییر در مدفوع و ادرار، زخم هایی که بهبود نمی یابن خون ریزی های غیرعادی ، برجستگی ها و دانه های متراکم (غده، سوء هاضمه و مشکل بلعیدن غذا، خال ها و زوائد دیگر، سرفه های مداوم و گرفتگی صدا، روش های درمانی، آمادگی برای درمان، رژیم غذایی مناسب، پیشگیری از سرطان، پیشینه ی تحقیقاتی، پیشینه خارجی، پیشینه داخلی، منابع ، فارسی، انگلیسی.

کهن ترین تعریف از سرطان را در نوشته های مصری می توان پیدا کرد که در آن به غده یا تومور سینه اشاره شده است. نسبتا نصف مردان و بیش از یک سوم زنان در دنیا امکان دارد در طی زندگی خود مبتلا به سرطان شوند. سرطان یک بیماری تازه کشف شده نیست؛ در قدیم هم وجود داشته است؛ اما در عصر حاضر به سبب افزایش آلودگی های محیط طبیعی افراد بیشتری به آن دچار می شوند. – بعضی علت ها به شیوه زندگی خود انسان ارتباط پیدا می کند؛ مانند مصرف سیگار و تنباکو، خوردن مواد الکلی، رژیم غذایی نامناسب و قرارگرفتن در دید تابش مستقیم نور خورشید، به خصوص در مناطقی که میزان تابش بعضی پرتوها زیاداست، از راه کار های قابل کنترل و جلوگیری است. 1.1