از دیدگاه روان شناسان اهمال کاري عبارت است از به آینده سپردن کاري که تصمیم به انجام آن داریم. محققان عوامل گوناگونی را در ارتباط با اهمال کاری دست پیدا کرده اند، مانند اضطراب ، وابستگی ، بی زاری از انجام وظایف ، ترس از شکست.

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل

پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
18 صفحه
کد:
740 mb


فهرست مطالب:

پژوهش زیر در مورد تعریف اهمال کاری می باشد و شامل : انواع اهمال كاران و مراتب آن ، ویژگی های اهمال کار، آثار اهمال کاری، پیامدهای اهمال کاری، بررسی علل اساسی اهمال کاری ، آسيب هاي اهمال کاری مربوط به محيط، درمان اهمال کاری، پیشینه داخلی و خارجی پژوهش، منابع.


توضیحات:

از دیدگاه روان شناسان اهمال کاري عبارت است از به آینده سپردن کاري که تصمیم به انجام آن داریم. محققان عوامل گوناگونی را در ارتباط با اهمال کاری دست پیدا کرده اند، مانند اضطراب ، وابستگی ، بی زاری از انجام وظایف ، ترس از شکست. اهمال کاری به سرعت به شکل عادت در افرادپیدا می شود و از نظر آماری این عادت نزد بیشتر مردم گسترش یافته است. البته، هميشه رفتار بازتابي به صورت پرخاشگري نمایان نمي‌شود، بلكه اغلب با بي‌ تفاوتی، كم‌كاري، عدم پذيرش خيرخواهي، و فقط گوش‌دادن و لجبازي كردن برخورد مي‌شود. فرداگر گذشت زمان و فرصتهای پیش آمده را درست نشناسد و حرکت زمان را به فراموشی کند در واقع خود را فریب داده است.