در بعضی كشورها نيز مانند كشور ما اين بيماري در حال رشدروزافزونی است كه متأسفانه برخوردجدي از طرف سازمان¬هاي مسئول در جهت شناسایی اين بيماري به جامعه ومردم و موارد لازم انجام نشده است.
جزئیات بیشتر در ادامه مطلب + دانلود فایل


پیشینه داخلی و خارجی:
دارد
منابع فارسی:
دارد
منابع لاتین:
دارد
نوع فایل:
Word قابل ویرایش
تعداد صفحه:
21 صفحه
کد:
735 mb


فهرست مطالب:

مقاله مقابل درباره اتیسم است .و شامل : نشانه هاي عمومي بيماري اُتيسم، علل بروز اُتيسم، تشخيص اُتيسم، بررسی پیشینه¬ی تحقیق، پژوهش¬های خارجی، پژوهش¬های داخلی، منابع فارسی، منابع لاتین.


توضیحات:

در بعضی كشورها نيز مانند كشور ما اين بيماري در حال رشدروزافزونی است كه متأسفانه برخوردجدي از طرف سازمان¬هاي مسئول در جهت شناسایی اين بيماري به جامعه ومردم و موارد لازم انجام نشده است. به عبارت راحت تر مي¬توان گفت در ميان اين بيماران مي¬توان افرادي را نظاره كرد كه ارتباط چشمي، رفتار مناسب اجتماعي و بعضي از مشخصه های را كه در كودكان اُتيستيك مشاهده نمي¬شود، داشته باشند ولي در همین حال در بعضی فاكتورها با كودكان سالم تفاوت داشته باشند. برخی از اين كودكان ممكن است كه از نظر کلامی تأخير كمي داشته و بتوانند با اندکی كمك،برقراری ارتباط كلامي مناسبي را با ديگران ایجاد كنند ولي همين كودكان امکان دارد از نظر ارتباطات اجتماعي رفتار مناسبي را از خود نمایش ندهند.